welke cilinder? 70cc 50cc-snel?

Jeff0

Hendig sjiek slipper
Omdat mijn standaard cilinder behoorlijk wat kuren vertoont wil ik een nieuwe :) Ik wil het gewoon plug & play houden, dus geen andere kruk-as enzo. Welke zal het lekkerst lopen met de huidige setup? Ik wil een snelheidje rond de 85 en lekker optrekken. Ik wil dus geen 100 gaan rijden ivm woute!!!

Ik zat te denken aan een DR70 of hebo 50cc.

Mijn Setup:
Hebo Gara 70cc uitlaat
Hebo vario
Carb-koppeling-krukas etc. orgineel
 
Advertisement - register to remove this

Powerone loopt gewoon goed , ik heb ook wel DR50 @ piaggio AC gehad die voor geen meter wilde lopen ..

DR50 ,Powerone , Polini50 , Malossi 50 ligt allemaal in hetzelfde rijtje...

ik heb ook wel scooters lopen met Italkit50 , TNT 50 die het netjes doen , zegt mij niks wat voor merk het is.

ik weet dat je DR leuker vind omdat je daar zelf mee werkt hoor ;)
 
Ik heb het ook niet over dr50 op piaggio ac, die zijn anders dan de minarelli types.
Het zal mij verder een worst wezen of er DR of Balgehakt op staat, ik probeer gewoon de beste spullen aan te raden. DR50 op minarelli heeft gewoon een nogal snel ontwerp voor een 50giet. De rede laat zich makkelijk raden, Motoparts (=DR&Topperformances) is familie van Minarelli. Net als met de Nardo uitlaat maken ze spulletjes voor minarelli gewoon net even sneller dan die voor Piaggio.
 
Last edited:
ik zelf heb ook een dr70 gehad op mina vert. met mooie vario heb je gewoon auto wheely (niet dat daarvoor zoveel kracht voor nodig is bij booster,stunt enz.) die heb ik helemaal op gereden, daarna nog getuned en nog veel bij gereden en vriend van me heeft nu dat blok met std. krukas in en daar hebo alu op met mhr pijp en binnenrotor enz :p en krukas leeft nog altijd hoor ;) op mina vert komt er ook sowieso minder kracht op als op mina horz en krukas is van zelfde kwaliteit...
 
Aidix said:
Ik heb het ook niet over dr50 op piaggio ac, die zijn anders dan de minarelli types.
Het zal mij verder een worst wezen of er DR of Balgehakt op staat, ik probeer gewoon de beste spullen aan te raden. DR50 op minarelli heeft gewoon een nogal snel ontwerp voor een 50giet. De rede laat zich makkelijk raden, Motoparts (=DR&Topperformances) is familie van Minarelli. Net als met de Nardo uitlaat maken ze spulletjes voor minarelli gewoon net even sneller dan die voor Piaggio.


dat verhaal ken ik ja , en ik zeg ook niet dat een een DR op mina slecht is , ging mij om het idee dat ook merkcilinders slecht kunnen lopen..
 
Back
Top