welke 70cc cilinder het beste

kale harry

jij zegt het!
hallo

ik ben nu net begonnen met mijn sr opvoeren en er zat een getunde team 50 onder maar ik wil er een 70cc onder hebben maar welke is volgens jullie het beste en het snelste team 70 hebo manston 70 polini evo 70 metrakit 70 of andere ik heb trouwens een 24 mm carb overange set dpr c30 uitlaat en een selletra rotor wie kan mij helpen
 
Advertisement - register to remove this

Iedereen kent MHR en Evo zowat.. puur omdat het de bekende merken zijn

Het is natuurlijk ook een goed merk / product wat ze op de markt brengen.

Maar vaak als je zegt Metrakit dan krijg je te horen ow dat is niet snel dit en dat, terwijl ik in de tijd dat ik nog met Pro Race 2 reed vaak sprints won van Speed's of Evo's

@ Topicstarter, gebruik de search maar eens staan genoeg onderwerpen over wat jij wil weten :)
 
ruud. said:
lmfd dat die speed05 standaart het meeste potentie heeft op die c30.

Waar bazeer jij dat zo op dan?

Als je speed kiest moet je carters kotteren of cilinder afdraaien. Met een manston moet je de kop uit laten draaien. Een evo is plug and play.
 
UIT laten draaien , tja , licht eraan met wat voor brandstof je gaat rijden , de kop is bedoelt voor een hoger octaan dan de normale benzine , de kop kan dan hoger op druk staan , een manston kop heeft dus een vrij kleine verbrandingsruimte waardoor die met normale brandstof KAN detoneren.

mja , als je carters al gekotterd zijn komt er dus speed op...
 
als ie uitgekotterd is kun je er beter geen evo of manston op zetten nee , mja , snap ook niet waarom je nou vraagt wat voor cilinder je moet hebben terwijl je al weet dat de carters gekotterd zijn...
 
Back
Top