kaj said:polini giet 70, iets laagtoeriger als dr 70 en loopt lekker.
70 DR roze top prefromence
dragsterlover said:Zou voor de 70 DR roze top prefromence gaan, met shot eronder. en een 17,5/21 mm carb. +pippi+
dragsterlover said:Zou voor de 70 DR roze top prefromence gaan, met shot eronder. en een 17,5/21 mm carb. +pippi+
Aidix said:Tsja die krukas.. ik laat ze altijd lekker zitten maar ik begrijp dat er op dit forum nogal wat krukas-vervang-aanhangers zitten dus je zal ongetwijfeld nog een paar figuren voorbij zien komen die je dat aan gaan raden.
Aidix said:Als je de Gara hebt zonder rare schotten erin dan heb je gewoon een goede uitlaat die te vergelijken is met een yasuni R of XPro. Je hebt ook een fatsoenlijke vario erin, dus met deze hele setup ga je die 85 in ieder geval wel halen.
Je krijgt wel het advies om een grotere carb te halen, anders krijgt je cyl ademnood. Je mist dan gewoon koppel.
Tsja die krukas.. ik laat ze altijd lekker zitten maar ik begrijp dat er op dit forum nogal wat krukas-vervang-aanhangers zitten dus je zal ongetwijfeld nog een paar figuren voorbij zien komen die je dat aan gaan raden.
melf #50 said:dus jij raad liever iemand niet zijn krukas te vervangen? zodat ze een week later mischien met een kapotte krukas EN cilinder staan?
Jeff0 said:Nou ik was dus niet tevreden met de snelheid van mijn orginele cilinder. De top lag rond de 65, af en toe reed ie 50 dan weer 70; hij is gewoon gaar na zo'n 19.000km.
Die power one snelle cilinder is dat eigenlijk wat? (vindt hem wel heel goedkoop) Iemand een idee hoe snel ik hiermee rij? Er wordt geen cilinderkop bijgeleverd en deze kun je ook niet los bestellen, kun je dan gewoon de orginele cilinderkop gebruiken?
ik heb het over deze: http://www.scooterparts.nl/cgi-bin/cat.cgi?CMD=DISP&TYPE=P&ID=1061604&TAAL=NL