dus met stage6 krijgt hij het meest vermogen en gaat mijn std krukas kapot? met airsal70 niet??? op den duur gaat tie wel kapot dat begrijp ik maar zit daar zoveel verschil tussen?
het probleem is dat je absoluut niet kunt voorspellen wat er gebeurd , maar door mijn ervaring met scooters en 70cc op std krukas weet ik dat er een grote kans aanwezig is dat met 70cc een std krukas het begeeft.
en dat word toch echt wel vaak onderschat ,vaak door mensen die gewoon geluk hebben gehad dat het heel bleef. maar anderen waarvan het NIET heel bleef waren vaak stokongelukkig , want behalve de krukas kan je cilinder ook beschadigen , zelfs de carters nog wel en meer..
je moet wel bedenken dat dan je std krukas kapot is , je cilinder en meer , dus die heb je dan al verspeeld , maar wil je het weer klaar hebben moet je dan dus NOG weer een nieuw cilinder , krukas ,lagersetje , koelvloeistof etc. etc. kopen , dus alsnog duur..
er zijn er zat die er gewoon geluk mee hebben , maar je zult dus maar alles kapot hebben , en daarvoor hoef je geen brute setup te hebben , en het heeft ook niks met km's te maken..
het verschil in deze cilinders is dat de ene net wat mooier presteerd dan de ander.