Welke 50cc (snel) cilinder is het beste voor een wallaroo?

syphon

Well-Known Member
Hoi,
Ik heb een vraagje over welke cilinder ik het beste kan kopen voor onder mijn wallaroo. Aangezien mijn originele cilinder geen compressie meer heeft en mijn zuiger versleten is moet ik een nieuwe kopen. Ik wil geen 65 of 70cc cilinder, vanwege de vele cops die ik tegenkom richting school. Mijn voorkeur gaat uit naar een 50cc (snel). Welk merk kan ik dan het beste nemen, lettende op de prestaties, duurzaamheid en prijs? Zijn bijvoorbeeld Airsal en Eurocilindro in verhouding goed genoeg, of kan ik toch beter polini, malossi, giraldoni etc. kopen?
Greetz Jelle
 
Advertisement - register to remove this

je moet sowiezo een 50 alu kopen wil je en goede winst boeken

hoewel ik een malossi 50 giet heb die ook behoorlijk hard loopt

en als je voor de kops geen 70 cc doet. met een 50 alu haal je ook welde 2 kw dus wrm niet

met mijn 50 giet was de teller op de rollenbank al bijna rond :( dat was dan wel lc runner maar goed ik denk dat je daarom beter een 70 dr ofzow kan kopen dan slijt je blok ook nog minder hard

eurocilindro weet ik niets van alleen van een airsal dat je hem goed moet laten afwerken anders heb je grote kans dat ie vast loopt
 
Originally posted by tazmanian_devil

eurocilindro weet ik niets van alleen van een airsal dat je hem goed moet laten afwerken anders heb je grote kans dat ie vast loopt

Goed laten afwerken? Als je een cilinder koopt is het dan echt nodig daar nog iets aan te doen? Gewoon inrijden toch?
 
Een airsal is slecht afgewerkt in de fabriek , dus die kan je het beste bijwerken.

Maar wil je hard rijden met 50cc of wil je gewoon een vervangings cilinder?

Hard rijden : Malossi , Polini , Hebo 50cc

Vervangings cilinders : DR 50 enz enz
 
Ik wil gewoon een cilinder die goed en betrouwbaar is. Verder moet hij lang meekunnen en geen problemen veroorzaken. Dus eigenlijk een vervangingscilinder.
Zijn deze daadwerkelijk beter dan de originele cilinder, anders kan ik deze ook laten uithonen en een nieuw zuigertje erin zetten in plaats van een nieuwe cilinderkit te kopen. Wat is jullie raad?
 
Back
Top