Welke 50cc aerox?

Goededag.

Ik heb vandaag voor het eerst na 4 weken door de warmloper weer naar school gereden met de aerox. Met de 50cc malossi cilinder. Snelheid was rond de 80. Nu is het volgende gebeurd, een vastloper 3 mooie krassen in de cilinder 1 zuigerveer weg. Zuiger kapot dus moet weer een nieuwe cilinder.

Nu is mijn volgende vraag welke cilinder nu?
Graag een sport 50cc cilinder

Ik kan online niet echt vinden wat het beste is iedereen heeft echt een andere mening dus vind het lastig om in te schatten welke nou redelijk loopt en lang mee gaat uiteraard.

Zie veel DR50, stage 6, top performance, Malossi, polini, Airsal?

Als het maar geen Mezoly of tnt ofzo is.

Graag hoor ik jullie meningen

Bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Heb nog een gilardoni 50cc. Prima voor dagelijks. Stage6 streetrace 50 is ook erg fijn.

Altijd voor de Yasuni R gaan. Ook op std 50cc.
Yasuni R komt zo snel mogelijk.

Zie ook veel goeds over DR50. Maar wel veel negatiefs dat de cilinder net ietsjes beter is dat de originele. En dat de stage 6 in die opzicht wel beter is? Of is er een andere cilinder in die prijsklasse of minder die vergelijkbaar is?
 
Yasuni R komt zo snel mogelijk.

Zie ook veel goeds over DR50. Maar wel veel negatiefs dat de cilinder net ietsjes beter is dat de originele. En dat de stage 6 in die opzicht wel beter is? Of is er een andere cilinder in die prijsklasse of minder die vergelijkbaar is?

Heb een DR50 op de Jog van mijn zoon zitten. Ten opzichte van origineel en een Metrakit 50CC, is die toch wel duidelijk beter. Meer koppel en loopt op top ook net een paar km harder. Ben er zelf zeer over te spreken!
 
Back
Top