weg rijden voor politie

Status
Not open for further replies.

icetea

Well-Known Member
hallo,
gister avond werd ik aangehouden door een motoragent en hij vroeg me certificaat en of ik even mee kwam naar een rollerbank bij het politie bureau, en toen was ik een steegje ingegaan en weg geboekt. Maar aangezien hij me certificaat had belde hij uurtje later me ouders dat ik op het bureau moest komen voor een "gesprekje". Ik heb aerox met 70cc, 28 mm carb, c21 enzo. dat wou ik natuurlijk niet kwijt dus daarom ging ik weg. de scooter staat niet op mijn naam, en de agent had me kenteken ook niet gezien/genoteerd.
dus heeft iemand hier ervaring mee en kan me vertellen dat me te verwachten staat.
(en aan reply's van dom wat je deed heb ik niks meer aan he :p )
 
Advertisement - register to remove this

nja maar mis heeft hij nu wel de kans om zijn scooter snel af te voeren en is hij uiteindelijk minder geld kwijt;) en heeft hij zijn scooter nog!
 
mja je zit nou toch al in een klotesituatie, ik had er gewoon lekker een andere cilinder op geknalt en zo afgesteld dat ie 60/70 loopt ofzo. Ok, dan heb je wel een boete te pakken, maar ben je em niet kwijt...
 
Ik zou direct beginne met onderdelen verwijderen, ik zou je uitlaat erop houden, maar er een std cil/carb etc erop zette.

Gewoon dat hij bagger loopt, en geen hoge boete opleverd.

Het is natuurlijk erg stom, het is jou certificaat, gegarandeerd dat je dan de zak bent als je dan alsnog wegrijd, daar krijg je nog een fikse prent voor.
 
Dit komt dus onder vluchtmisdrijf en kan voor de rechtbank komen.
Je kan je scooter snel ff afvoeren, uitlaat erop houden want deze hebben ze natuurlijk gezien.

I'll see you in court :p (sorry floepte ff uit me vingers)
 
Ja, je moet dan denk wel voor rechtbank vanwege het vluchten. maar als je je scooter weer ombouwt hou je die wel gewoon.
 
Nee totaal niet, ten eerste met zo'n setup hoor je je niet mee op de openbare weg te vertonen en ten 2e had je minder problemen gehad wanneer je niet weg reed.

Naar mijn mening eigen schuld dikke bult :)
 
joh komop ga nou niet de verstandige volwassen man uithangen, je koopt tog niet zo'n pererdure setup om 10 x per jaar je gas open te trekken op een recht stuk...
Ik zou idd de boel eens goed gaan afvoeren, datie desnoonds 70/80 loopt want dat vinden ze ook al hard bij de politie... mischien hebben ze wel niks door 8P :p
 
huh w8 er ontgaat mij iets ofzo?
ken je niet iemand met dezelfde scooter, vervang je je kappen en je bent klaar.
of beter zelfs nog, kom op een tomos aanrijden.

kan die knaap aantonen dat jij op die scooter reed?
denk het niet.. als je gewoon op een jap jung 4 takt ding aan komt die net de 40 klokt kan die je niks maken.

en anders idd snel afvoeren, en je uitlaat erop late zoals gezegt
 
Sorry hoor maar dit is gewoon echt te droog 8P. Ze hebben je certificaat, en dan scheur jij er keihard vandoor, terwijl je naam er op staat en ook een foto met big smile (misschien wel een chagi hoofd).

Andere cilinder er op beunen en carb binnenrotertje er af halen en dan prut afstellen zodat ie wel een bult kabaal maakt....

Srry dat ik dit zo zeg maar ik blijf het gewoon te droog vinden 8P
 
Gewoon met je ouders naar het politie bureau toe gaan, en ze laten zeggen dat het joyriding was.
Aangezien de scooter niet op jou naam staat.
Dan pakken ze sowieso niks af.
 
ze pakken nooit wat af , dus als je gewoon mee was gegaan had je een simpele bekeuring gehad , nu heb je het aan de gang , want een boete voor wegrijden is niet goedkoop.

imo ben je gewoon een HARK als je je certificaat afgeeft en dan wegrijdt...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top