glijdend over de weg

DaniloSpeed

Well-Known Member
hey mensen,
nou daar zit ik dan, thuis na een ongeluk.. stomme idioot van een fietser die opeens voor me neus verschijnt.. daar ga je dan, glijdend over de stenen. Flinke kapschade en lig ook redelijk open..

iemand nog tips ivm geld terug krijgen van verzekering enzo?
 
Advertisement - register to remove this

als je eens wat meer verteld...

wie is er schuldig ?
wat is de situatie?
schadeformulier ingevuld?
politie bij geweest?
contactgegevens van de fietser?
 
Hoe ging het

ik reed gewoon rond de 60 met me scooter aan de rechter kant, tegenliggend kwamen 6 fietsers naast elkaar, ik reed er langs en precies op dat moment wou een kneus op zn fiets die groep fietsers in halen dus ik knal er vol tegen aan en ik glij op de grond 15 meter ofzo en kom tot stilstand onder een stilstaande auto..
schade aan me scooter was gewoon helemaal beschadigd links, kickstartrer verbogen .. buddy gaat niet meer open en nog wat meer dingen.
Mjaa in de wet ofzo staat dat een minderjarig kind op de fiets beschermd wordt tegenover een minderjarige op een motorvoertuig, dus in t gekste geval krijg ik niks vergoed..

we gaan t zien..
heb nu wel lekker een open knie en een gekneusde arm maarja..
 
Als, wat jij zegt met die minderjarigheid, het volgens de wet jou schuld is.
Heb je een probleem, want verzekering betaald NIKS als je scoot opgevoert is.
en ik weet niet of je WA, WA + diefstal of All risk hebt maar, de schade van ander kan je sowieso zelf gaan betalen, en jou eigen schade ook al heb je all risk, ook.
Succes.
 
Als, wat jij zegt met die minderjarigheid, het volgens de wet jou schuld is.
Heb je een probleem, want verzekering betaald NIKS als je scoot opgevoert is.
en ik weet niet of je WA, WA + diefstal of All risk hebt maar, de schade van ander kan je sowieso zelf gaan betalen, en jou eigen schade ook al heb je all risk, ook.
Succes.

dat is waar ik werd daar ook zo vaak voor gewaarschuwd maar hebben ze je scooter in beslag genomen voor verdere onderzoek??... zoniet zou ik als ik jou was snel je scooter begrenzen zoals sandor et zei. want als ze alsnog naar je deur toe komen dan kan je zeggen dat hij niet AL te hard reed ALS hij helemaal was opgevoerd
 
Dit heb ik vaker gehoort.
Maar in de wet staat een fietser zo sterk dat jij niks krijgt. Ookal is het zijn schuld.

Rij je met je auto gewoon door een stad heen, en een fietser gooit ze fiets in 1 keer voor jou dan ben jij nog steeds schuldig want je moet rekening houden met de fietser die plotselinge bewegingen kan maken.

Dus reken maar nergens op, en krijg je toch nog iets dan is het mooi meegenomen.
 
Dit heb ik vaker gehoort.
Maar in de wet staat een fietser zo sterk dat jij niks krijgt. Ookal is het zijn schuld.

Rij je met je auto gewoon door een stad heen, en een fietser gooit ze fiets in 1 keer voor jou dan ben jij nog steeds schuldig want je moet rekening houden met de fietser die plotselinge bewegingen kan maken.

Dus reken maar nergens op, en krijg je toch nog iets dan is het mooi meegenomen.

volgens mij is dat tot 14 jaar, dat de fietser altijd onschuldig is tenminste dat heb ik ooit is gehoord van mn advocaat;)
 
volgens mij is dat tot 14 jaar, dat de fietser altijd onschuldig is tenminste dat heb ik ooit is gehoord van mn advocaat;)

Naja ik ben een maandje geleden door een brommer gerampt(ik zat op de fiets) en ik was zelfs fout, ik denk GvD zit ik weer in de problemen met verzekering enzo. Heb mijn ma verteld. en toen niets meer van gehoord dus.

Maar ik vind het wel een KK streek dat de fietser altijd hoger is. ik ga nu gwoon met 25km/h langs fietsers want ik heb ik 2 weken tijd al super veel "bijna raak" momenten gehad met die fietsers.
 
Back
Top