Wat zou je nog het liefst aan je scoot veranderen..?? wat ergert je ?? wat is goed??

Jappie de pap

Well-Known Member
ja... wat zou je nou het liefst aan je scoot veranderen, moet ie harder?? rijd ie gewoon kut of juist niet..

ik wou dat me scoot in mekaar zat zodat ik weer kon rijden..:? :| :|
 
Advertisement - register to remove this

een beter asje + lagers... Kan ik er tenminste veel pk's op gooien (lees: sjees 70...) dan ben ik dol gelukkig...;)


Het is niet zo zeer het geld, dat lukt easy. maar gewoon ik wil het zelf kunnen... das m'n prob. Iedereen kan dat ding weg brengen...
Nou weet ik, dat ik vrij handig ben, opzich, maar of een krukas met lagers me lukt... heb zo m'n twijfels...

mzzls
 
Kappen spuite, MC2 kapje om je achterlicht en knipperlcihten(die van mij heeft een reflector), spatbord inkorten(zonder is lelijk) dashboard geheel digi maken (zijn er ook digi benzinemeters voor scooters te krijgen?)

opvoeren, graag, maar me ouders werken nogal tegen, dus das moeilijk
 
ik wil dattie nie meer zo vaak wegglijd :)

ach, niewe bandjes (slijtvast volgens fietsemaker, schwalbe weather man ofzo) zijn al besteld :)

verder beter assie, 4-sjees 50cc, snolly-moto uitlaat, sportvario, racekopeling, en 'n 19mm carbu :) en nog paijnten + stickeren enzo
 
ik wil godverdomme mn blok getuned en al terug samen met mn Manston en dan dat ie opgebouwd wordt met mn andere troep en dan nog de nodige onderdeeltjes bestellen die ik moet hebben
like RECHT 25mm spruitstuk ipv ori model 25mm goeie binnenrotor en mn andere secret ideeen
 
ikke wil:

-scoot snel GOED afgesteld hebben
-nieuwe banden (ML50)
-Irritante trilling bij bepaald toerental eruit hebben
-Nieuwe koppeling (hebo of deltaklots)
-kappen spuiten
-nieuw Yasuni stickertje voor op de demper van m'n R
-ik wil...ik wil...ik wil....kortom, ik wil zoveel :)
 
Ik wil dat ie goed accelereerd (of hoe je dat ook schrijft)

Nu als ie bij de 15 a 20 maakt ie vet vaag geluid en blijft ie 5 a 10 seconden zo langzaam rijden, vet blauwe rook uit de uitlaat, en als ie over dat punt heen is, trekt ie hem zo door naar de 80. Als dat verholpen is ben ik blij :D

ohja, en me zijkap ff spuiten
 
Originally posted by Johpie
Ik wil dat ie goed accelereerd (of hoe je dat ook schrijft)

Nu als ie bij de 15 a 20 maakt ie vet vaag geluid en blijft ie 5 a 10 seconden zo langzaam rijden, vet blauwe rook uit de uitlaat, en als ie over dat punt heen is, trekt ie hem zo door naar de 80. Als dat verholpen is ben ik blij :D

ohja, en me zijkap ff spuiten

geef 'm es wat meer lucht.... (luchtschroef/sproeier)

misschien hangende choke?
 
wat mij ergert aan mijn scooter;
uiterlijk:
-misslukt van polijsten van carterkap (duurt veel te lang, ik kan niet lang wachten), dus ik ga hem mat zwart spuiten.
-achterlichtglas met zwart spuitbusje bijwerken.
-stickers, ik zou eens wat nieuw moeten zoeken.

motorisch:
-afgebroken ophangbout cilinder (wordt gefixt)
-uitlaat die ik nog niet heb aangekregen (yasuni r)
-carburator die ik ook nog niet heb aangekregen (19mm DO),rollen, drukveer.
-ik zou : vario, koppeling, v-snaar, lagers, krukas eigenlijk ook nog willen vervangen, maar dat kost mij veels te veel, ik denk alleen de v-snaar maar, misschien vario.
 
Ik erger me aan, eigenlijk niets. Jawel! Me spatbord is kut van me Ark. Ik word zeiknat. Das het enige. Ohja en da tik automatisch naar voren schuif op dat kutzadel.

Wat het afmaakt, C16 heb ik al, MHR-r cilindertje, die ik deze week ga bestellen mag er wel vast op zitten samen met 19mm en zooi.

Maar een heel mooie meisje op mijn scooter ben ik ook al tevreden mee hoor.
 
Back
Top