Wat voor een uitlaat zou ik kiezen.

thuglaw

Fabrizi Runner!:D
Hallo,
Ik heb een Gillera Runner,
Mijn setup luidt als dit.. alles zit er al op maar ik twijfel nog over de uiltaat zelf, ik wil wel een Fabrizi nemen..naar er gaan verhalen rond dat andere uitlaten beter presteren?
Ik heb er ook overnagedacht eentje te laten berekenen? op me Cilinder?

80cc Fabrizi Evo
Uitlaat..?
Krukas 80cc fabrizi krukas 85mm
Valstroom keihin v/a 09(26 mm)
Malossi Red Filter (E-13)
Malossi Overrange
Malossi MHR 2000
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi Vl14
HPI 2006

Groeten, thuglaw
 
Advertisement - register to remove this

om exact te zeggen wat het beste loopt kan NIEMAND , maar je mag stellen dat een uitlaat als een c-20/21/30 bijv. er goed op lopen , een uitlaat exact laten maken kan , alleen moet je dan wel weten hoe je het wilt hebben..

elke setup reageert anders op een uitlaat , globaal kun je wel zeggen wat goed loopt maar absoluut niet wat het beste is , het heeft met teveel dingen te maken dat het niet te zeggen is hoe het reageert..
 
Ja precies, voor een beetje zekerheid zal je het toch in de wat std hoek moeten zoeken (Team uitlaatjes kan eventueel ook), net wat Melf zegt.. Heb je geld genoeg en probeer je graag dingen uit kan je ook gaan kijken naar bijv een TJT F1, S6 R1400 enzo..
 
Minco said:
Ja precies, voor een beetje zekerheid zal je het toch in de wat std hoek moeten zoeken (Team uitlaatjes kan eventueel ook), net wat Melf zegt.. Heb je geld genoeg en probeer je graag dingen uit kan je ook gaan kijken naar bijv een TJT F1, S6 R1400 enzo..

mmm ok..
ik heb nu een c-30 pijp geleend van me maat:D
doet het cker niet verkeerd(onafgesteld).
maar er is weinig bekend over die S6 1400 pijp..
wie iemand daar wat meer over?
 
Back
Top