wat zou jij veranderen bij deze setup

Liquidian

Well-Known Member
Ey

Setup:
Polini Evo50
Malossi Mutlivar Sport
Hebo koppeling
Yasuni R
Malossi Wingbell
17,5mm Dell'Ortho


Volges mij hoeft er niet egt wat verandert te worden bij deze setup aangezien hij niet egt optimaal draait... CORRECT ME IF I AM WRONG!!

geef ff advies...
Vraag 1: Moet ik nog wat veranderen zodat hij mij niet vast loopt met deze setup..?

Vraag 2: Wat zou jij als je deze setup had nog veranderen???

LET OP!!! Vraag 1 en 2 zijn niet hetzelfde
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou ook een andere uitlaat (C20 of iets dergelijks ) en voor de 19/21 mm gaan... en waarom niet gewoon een doppler asje... veel goedkoper en die zal ut ook goed doen hoor?:S? of zie ik iets over het hoofd... ?
 
Ik vind een evo as / malossi rhq wat overdreven...

bij die evo as komt nog wel meer kijken...
De gradenplaat van je vario moet worden uitgedraaid omdat de evo as geen spiebanen heeft.
Je electrische start kan niet meer worden gebruikt.

Ik zou gewoon voor een doppler of power1 gaan want die liggen ook rond de 100 euro.
Ik neem aan dat de evo as die je kunt kopen tweedehands is? blijft een risico....
 
Een evo kan een c20 niet goed vullen (bocht is te dik) of je moet hem laten tunen en dan moet er drastisch aangepast worden op de uitlaat(c20). Dus je kan gewoon beter een Polini evo 50 uitlaat nemen.

Ik geef die jongen gewoon advies wat het beste is of hij daar iets mee doet moet hij zelf weten.

Ik neem aan dat hij gewoon in 1 keer goeie spullen wil kopen en niet telkens als het kapot is nieuw wil kopen.

Dat van de gradenplaat klopt. Maar het is wel de betere as. Je kan wel goedkoper nemen maar als het kapot gaat dan ben je nog duurder uit.

Maar ik heb zelf een c20 te koop liggen hij is alleen zonder demper maar als je een c20 wil hebben mag je hem kopen voor € 80.-

ELEKTRISCHE START KAN BIJ MIJN WETEN GEWOON GEBRUIKT WORDEN. MOet alleen orginele ahlf poulie monteren.
 
banaan5301 said:
Een evo kan een c20 niet goed vullen (bocht is te dik) of je moet hem laten tunen en dan moet er drastisch aangepast worden op de uitlaat(c20). Dus je kan gewoon beter een Polini evo 50 uitlaat nemen.

Ik geef die jongen gewoon advies wat het beste is of hij daar iets mee doet moet hij zelf weten.

Ik neem aan dat hij gewoon in 1 keer goeie spullen wil kopen en niet telkens als het kapot is nieuw wil kopen.

Dat van de gradenplaat klopt. Maar het is wel de betere as. Je kan wel goedkoper nemen maar als het kapot gaat dan ben je nog duurder uit.

Maar ik heb zelf een c20 te koop liggen hij is alleen zonder demper maar als je een c20 wil hebben mag je hem kopen voor € 80.-

ELEKTRISCHE START KAN BIJ MIJN WETEN GEWOON GEBRUIKT WORDEN. MOet alleen orginele ahlf poulie monteren.


Een doppler as kan makkelijk een Speed hebben waar heb jij het over???Van de uitlaat ben ik het wel met je eens.Dat ie dus beter een EVO-MHR 50 kan halen,maar dat van dat die de C20 niet kan vullen ofzo weet ik niet of dat wel klopt.
 
dit is dus wel allemaal verkeerde info die jullie geven.
Bij een evo as krijg je een gradenplaat en variobus voor die krukas, deze past ook in een MHR2000 en ik denk nog wel meerdere vario's.
Een doppler as is leuk, maar ik zou toch cker eerder voor een power1 gaan.
Of voor een evo as als je geld genoeg hebt, dat ligt helemaal aan jezelf, maar een power1 is meer dan genoeg.
en de uitlaat hoef je niet over te dubben, een EVO50, geloof me die doet het gewoon het best als je alles ongetuned laat. (spreek uit ervaring)
Mja als je genoeg geld hebt dan hoef ik je denk ik niet te vertellen dat je ook nog wel een overrange, binnenrotor etc. etc. kunt kopen.
Suc6 verder, denk dat je nu wel genoeg advies hebt van iedereen om de evo te gebruiken waarvoor ie bedoelt is ;)
 
n00b said:
dit is dus wel allemaal verkeerde info die jullie geven.
Bij een evo as krijg je een gradenplaat en variobus voor die krukas, deze past ook in een MHR2000 en ik denk nog wel meerdere vario's.
wtf zit jij te lullen 8P ,

die gradenplaat past dus NIET 100 procent in een MHR vario, ten eerst is de bolling van die plaat TOTAAL anders, en ten tweede is hij groter dan die van een MHR varo {! ja ik heb dit ooit eens getest en het werkt ZEKER niet zo als het moet :+

n00b said:
Of voor een evo as als je geld genoeg hebt

en neem geen evo as he, die kregen zijn vuls te duur en hebben zeer slechte wangen, die barsten waar je bij staat |(
 
Last edited:
Back
Top