Wat zou jij doen?

Mannetje

Well-Known Member
Ik heb van mijn kennis vorig jaar een Speedake gekregen. Er staan enkele foto's op de scooter-freaks perso's......maar dat zal ik maar niet linken hier.

De setup:
polini corsa 70cc (zat er onder toen ik hem kreeg)
Polini Speedcontrol vario (zat er ook al onder toen ik hem kreeg)
En de rest was origineel.

Ik heb de setup aangevuld met het volgende:
Een Leovince Rs mk2 (waarom heb ik zo stom kunnen zijn!!!)
een 19.5 mm Dell'orto
een malossi powerfilter
een 24 mm topracing spruitstuk.

Toen ik de topsnelheid wou testen, joekelde ie vast. Ik heb de cilinder laten honen, en een nieuwe zuiger met zuiververen, pistonpen, en clipjes gekocht, 40 euro....

En hij liep weer. Maar de kappen enzo waren zwaar verkracht, ik wil nu zwarte kappen en witte velgen + carterkap.

Dus ik haal laatst de hele scooter uitelkaar, de velgen, carterkap en nog wat dingetjes worden momenteel gezandstraald.

Maar me kabelboom is bij het dashboard helemaal verne*kt. Daarvoor wilde ik dus een andere goede kopen, en gelijk maar een koplam, kmteller enz.
Maar dan kon ik beter een sloopSpeedake nemen, dus ik zette een advertentie op marktplaats.

Nu kan ik van iemand een Buxy kopen voor 75 euro!, Het enige wat er aan mankeert is dat ie niet goed loopt.

Nu zit ik er aan te denken om de scooter die ik nu heb een stukkie sneller te maken.
En die scooter van 75 euro te kopen, en daar die leo rs onder zetten, en afstellen. En eventueel wat mooier maken als dat nodig is.

Wat zouden jullie doen?
 
Advertisement - register to remove this

tja die buxy voor 75,- is natuurlijk best goedkoop, maar is dat ie niet goed loop het enige, ik denk dat er voor 75 wel meer aan de hand is en als dat nie zo is zou ik die buxy kopen en de scooter die je nu heb een stukje sneller maken ja, dat zou ik doen:)
 
Ik heb de persoon in kwestie zojuist aan de telefoon gehad.
Ik heb een afspraak met hem gemaakt, dat mijn vader en ik Zaterdag rond 14:00 komen kijken.

Ik heb hem gevraagd wat er precies mis mee was:

Hij liep niet goed omdat het draad voor de bougie in de kop kapot was, de kop is vervangen.
De kickstarter is kapotgetrapt ofzo.
Het afstellen was meneer zelf niet gelukt.

Als dat ding echt verne*kt is dan zet ik alleen enkele onderdelen over.
Maar dat zien we zaterdag wel, ik houd jullie op de hoogte:).
 
Back
Top