Paar punten die ik aan SB & RM eerste jaar en Inholland algemeen ben opgevallen.
1. Ik deed 3e en 4e blok via oud systeem, per periode paar open toetsen, goede leermogelijk heid en goede toetsen. Blok 1 en 2 nieuw systeem (vanaf sept. 05 dus). Alle vakken samengevoegd in 2 toetsen, 1 casustoets (openboektoets van 1 of 2 vakken) 1 Pre-voortgangtoets (40 multiplechoisevragen over een vak of 6) DAT WERKT NIET aangezien de stof vaak uit ruim 800 bladzijdes bestaat, en dan slechts 40 abcd vragen stellen :X
Results voorheen: 3 onvoldoendes op 1 klas
Results nu: 3 of minder voldoendes op 1 klas
Hierdoor wordt je Propedeuse erg vermoeilijkt
2. Weinig les, zowiezo geen goed ondersteunend les (aan je projecten), ja zelfs 2e jaar blijft dit
3. Organisatorisch een ramp idd, toetsen, behaalde resultaten en gegevens die kwijtraken (meerdere keren zelf ervaard)
4. Voor de richting Small business kan je beter op Inholland zelf Bedrijfseconomie gaan doen, commercieel ingericht? -> Commerciele Economie, maar let op, Inholland..
Dit zijn in ieder geval wat main points, je blijft bezig gegevens te achterhalen en dingen aan te passen/te vragen daar
Geloof me nou maar, reis die 20 minuutjes verder..
Mocht ik in jouw schoeisel gestaan hebben dan had ik het wel geweten..