wat willen jullie later worden?

Daanje

Well-Known Member
Wat willen jullie later voor werk gaan doen? Dus je droombaan...
Ik zou het liefst mijn eigen winkel willen hebben, of bij de Marrechaussee (zo schrijf je het toch? :)) gaan...
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Daanje
Wat willen jullie later voor werk gaan doen? Dus je droombaan...
Ik zou het liefst mijn eigen winkel willen hebben, of bij de Marrechaussee (zo schrijf je het toch? :)) gaan...

Uhm Piloot... :) Klinkt afgezaagd, maar ik wil het echt, dus F16 piloot. Toen datn iet lukte ben ik nog gaan kijken bij de IAC, kosten 3 ton en je hebt een opleiding tot verkeersvlieger in o.a. amerika, mja toch maarn iet gedaan, omdat er dnek ik neit heel veel toekomst meer inzit, tenminste het ECHTE vliegen...

Ik zit nu op de HEAO, maarja dat is oo kwle leuk, Manager worden van iets, ik doe commerciele economie, en ben bv bezig met enquetes maken marktonderzoeken enzo.
Op zich trekt techniek me ook wel, misschien doe ik dat er nog wellsi een keer bij of na de heao, doe maar na eignelijk :)
 
Re: Re: wat willen jullie later worden?

Originally posted by Sjoerdyo


Uhm Piloot... :) Klinkt afgezaagd, maar ik wil het echt, dus F16 piloot. Toen datn iet lukte ben ik nog gaan kijken bij de IAC, kosten 3 ton en je hebt een opleiding tot verkeersvlieger in o.a. amerika, mja toch maarn iet gedaan, omdat er dnek ik neit heel veel toekomst meer inzit, tenminste het ECHTE vliegen...

Was het niet zo dat er een maximum lengte aan verbonden zit? Want je bent vrij lang :)
 
Ik wil later een superjackpot winnen van 250 milj BEF =13.5 milj gulden ong. En gewoon niks doen, veel scooters kopen en uitbouwen en me eigen circuit aanleggen.

EN anders weet ik het nog niet. Plisi agent ofzow, maar ik hou nooit iemand tegen met een scooter (als ie een helm draagt dan).
En eens vragen wat voor setup ie heeft, maar niks rollenbank.
 
Ik zou wel zo'n baan als die Winston dwd, van wannahaves. Die heeft het echt relax! De mooiste auto's rijden, en alle andere tofste dingen die er te vinden zijn op de wereld doen. :)
 
Re: Re: Re: wat willen jullie later worden?

Originally posted by Daanje


Was het niet zo dat er een maximum lengte aan verbonden zit? Want je bent vrij lang :)

Toen wel: 1,93 dat was ik toen NET, maar nu stond er pas in de krant dat dat neit meer bestaat en dat je een brilletje mag hebben, neit datik dieheb, maar dat mag dus nu ook...

Ik ben btw nu iets van 1,96 ofzo op een goeie dag.
En hij vraagt naar de baan toch, neit naar een jackpot winnen opfzo... das logisch...
 
Mja baan boeit me niet zo!
Ergens een manager zijn of zo lijkt me wel wat!
Als het er maar een beetje gezellig is en als het maar goed verdiend!!!!!

8)
 
VDM volgend jaar zomer gaan we reisleider worden ;) Zit er eigenlijk wel serieus aan te denken, kans is er dat ik gewoon vrij kan krijgen :)
 
Ik wil piraat worden! heb eigenlijk geen idee wat ik wilt worden. en wil ook nog niet weten wat ik wil worden, doe opleiding multimedia dus zal waarschijnlijk wat worden in de reclame.
 
Back
Top