This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat waren jou noobacties van vroeger?

Originally posted by Lars#Dragster
Zoiets overkomt je niet omdat je een '' n00b '' ''was'', als je dit voor elkaar krijgt vind ik je gewoon redelijk lomp...8P

Ik ben ook lomp en ik ben er trots op 8P8P
 
ik heb nog wel een vette noob actie bij karten, ik regen banden dr op zetten, achter goed aandraaien maar bij de voorbanden vergeten, eerste rondje warm rijden, en dan bij het rechte stuk toch effe planken, en dan bij de bocht zonder voorwielen de berm ingaan, stond ik daar heel zielig met 2 banden in me hand, toen voelde ik me wel naar!!!
 
Zonder sleutel gaan kicken.. Bougie er niet in doen en afvragen waarom hij het niet doet, Startmotorronsel ( peugeot) er niet in zetten en je carterkap net vast zitten... allemaal van die dingetje :W8P
 
Nog 1tje dan..

Denken dat het geen ene drol uitmaakt als je elke dag 20 x het ding vol in de slip trekt.. en er dan nog trots op zijn ook

( waren wel altijd mooie remsporen 8P ( Vooral die ene voor school ))
 
toen ik net me scooter had kwam ik een paar vrienden tegen op een grasveldje , en dan wil je tog ff stoer doen he...want hij ging voor mijn gevoel egt kk hard...(nrx+17,5mm 8P) nouw ik had op internet gezien iemand die kwam aanrijden op het gras en maakte een burnout terwijl hij reed, dus ik dacht van nouw dat doe ik ok wel ff, nouw mooi plat op me bek ...daar heb ik wel veel van geleerd
 
ow ja ik heb ook nog een me scoot lekte als een male als ik ging rijden en ik me hele linker kant van me scoot afgesloopt zie ik dat ik me tankd dop er niet in had gedaan eueueueueeueuedom
 
Originally posted by reinoud
Zonder sleutel gaan kicken.. Bougie er niet in doen en afvragen waarom hij het niet doet, Startmotorronsel ( peugeot) er niet in zetten en je carterkap net vast zitten... allemaal van die dingetje :W8P

Idd, ofdat je je carterkap al vast hebt gezet, en je ziet een veertje liggen van je ronsel 8P
 
Jaartje of 5 terug had ik zelf een minibike gemaakt met een RS125 blok. Best wel autowielie power dus. Ik ging er dus mee naar school. Ik dikke burn out trekken. Vraagt een maat van me mag ik ook is rijden. Ja is goed. Die knakker gaat erop zitten, en dacht dat he een std. puch blok was. Hij kreeg hem wle in zijn 1 op wonderbaarlijke manier, en koppelt ook nog is aardig en hij trekt hem zo op ze achterwiel. Hij dus met die motor op ze harses. Zieke kapschade. Daarna wel nog aan die gast verkocht
 
toen mijn maat een spirit had gekocht die er volledig std uitzag en hij beweerde dat hij 110 reed geloofde ik hem gwn tot ik ernaast reed met mijn standaart onbegrensde spirit en 45 mat op mijn teller.
 
aan zo een spirit staat vanachter zo een rekje e,ik wou dat er dus afhalen,ik vijs eerst de vijzen van opzij eraf en dan die grotere,en die zat keihard vast,en ik kreeg die er maar niet af,dus rekje erop gelaten,week erna ik probeer nog is,die 2 opzij er terug af en die grotere ook,ik kreeg die er de vorige keer ni af omdat ik in de verkeerde richting zat te draaien 8P
 
bougie dop er af geflikkerd, ik een uur kijken wat er mis was, carb open gehaald, carter en alles, komt er een vriend langs, samen kijken, na een uur kijk k langs mn cill hangt mn dop los :|
 
100 x kicken terwijl et bougiekapje er niet op zit, maar gelukkig vroeg me vriendin zig af of dat rode ding nie erop moes.8P
 
tijdje geleden op school sleutel van scooter in de buddy gegooid en dicht gedaan
na school nergens sleutels kunnen vinden, concierge me slot laten door slijpen, gereedschap geleend van school en contactslot gemold. thuis gekomen. scooter in de schuur gegooid en niet meer naar omgekeken. volgende dag gewoon als std scoot gaan pakken om naar school te gaan. dus buddy open en helm enzo eruit en zag sleutel daar liggen|( . was vergeten dat ik hem erin had gegooid en dat de buddy niet meer goed op slot ging . dus slot, en contact gemold voor nix:|
 
niet van mij
maar wel @ MSN 8P

Marcel Piaggio Pruts0rz zegt:
check dit plaatje eens -> http://www.3br-tuning.nl/PicsJoost/grafiek.jpg

Marcel Piaggio Pruts0rz zegt:
25 pk met een Aerox

Master of hardcore will never die!!!!! zegt:
zo hoort het

Marcel Piaggio Pruts0rz zegt:
ja he

Master of hardcore will never die!!!!! zegt:
die gat ook bijna 200 of niet

Marcel Piaggio Pruts0rz zegt:
nee jonge

Marcel Piaggio Pruts0rz zegt:
een scooter kan niet harder dan 120 ofzo

Marcel Piaggio Pruts0rz zegt:
dan houd het op

Marcel Piaggio Pruts0rz zegt:
maar je kan wel meer PK`s hebben

Master of hardcore will never die!!!!! zegt:
ooh nee moet jij eens opleten dat dat wel kan

Master of hardcore will never die!!!!! zegt:
dan houd het niet op

Marcel Piaggio Pruts0rz zegt:
kan niet

Master of hardcore will never die!!!!! zegt:
tandwielen veranderen in het blok

Marcel Piaggio Pruts0rz zegt:
nee jonge

Marcel Piaggio Pruts0rz zegt:
ze hebben maximaal 140 gehaald

Marcel Piaggio Pruts0rz zegt:
dus niet zeiken van 200

Master of hardcore will never die!!!!! zegt:
dat is lulpraat

Marcel Piaggio Pruts0rz zegt:
dat kan niet

Marcel Piaggio Pruts0rz zegt:
jonge

en zo blaatte hij een heel eind door 8P