This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat waren jou noobacties van vroeger?

mmm ik d8 dat ik met een polini giet 70 harder als 120 zou gaan en zo een 14k rpm geluid zou krijgen

Kicken met zuigerstoperin

Variobus vergeten erin te zetten en ik d8 dat me krukaslagers kapot waren.
 
NooB actie door agent
met je puchy (geen kickstart) bij roller komen. uitgezet. Helemaal oproller vastgezet. agent: Wil je hem even starten?

lang geleden met mijn ouwe Appie SR sproeier vervangen, carb dichtschroeven. en je helemaal ziek kicken en na lang kicken gelijk verzuipen ??? misschien sproeier vergeten

en zo zijn der nog wel een paar
 
ik heb weleens het vlotterbakje eraf gehaald toen de benzine slang er nog op zat 8P dus de benzine bleef maar stromen ik d8 wo zit wel veel benzine in kijk ik goed , zit de slang e rnog op hahahaha was wel LOL en ook een X me half poulie niet goed vast gezet in mijn ditech hahahah ineens klengel alles eraf allemaal in losse delen in mijn kuip...... en jah dat was het weer meer n00b actie heb ik niet denk
 
Ik ben ooit een keer naar de dealer gegaan met de vraag of ze het schroefje van een SR Max, aan de onderkant van het dashboard binnenin hadden8P

Gewoon een klein zelftappertje, maar ik dacht dat het een speciale aprilia schroef was natuurlijk

Verder, kicken zonder contact aan te zetten, airbox maken zonder inlaatdoorgang (laatst...) en vast wel meer
 
D00wd......met evo 50 en nrx.....Wh00t dan was je egt de man in die tijd

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Mjah, ik heb 3 Leo's en 2 NRX-en gehad... Combinatie van n00b-erigheid, en het tijdperk waarin dat was
 
Met je 2 mnd oude std aerox met MK chrome pijp een wheelie voor willen doen @ schoolplein (in de pauze) en vervolgens keihard achter over klappen!!! Dat was uuuuh.......pijnlijk......
Denk dat sommige forummers zich ook nog wel een bepaalde Wheelie-je-zip-in-een-Clio actie kunnen herinneren (Klaaswaal 2002 gloof ik)
Ben niets voor niets DE wheelieman
 
ik wou me luchtfilter naarkijken dus ik aan het zoekken gegaan bij me luchtkoelingsinlaatgat (waarvan me tijdelijk de naam onschoten is ben al een tijdje scootloos)wist ik veel maar me luchtfilter zat
 
tot 3x toe bougie dop vergeten erop te zetten als ik de kleur steeds nakeek ivm andere uitlaat/sproeier...
en maar kicken voor het vaderland he
8P
 
zoals velen hier...kicken zonder op contact staan...en een keer op me plaat...maja kan gebeuren... (ook met vespa?
 
nrx op me mhr 50
kicken zonder contact aan, zoals de meeste hier.
Ook toen ik net scoot had, kwam maat van me ermee dat je panty over luchtfilter moest doen, dan zou hij harder optrekken 8P :#
 
- Bij het monteren van een zuigertje een pistonveertje laten schieten, wat natuurlijk weer mijn blok inviel.
Toen heb ik geprobeerd met een magneetje aan een stukje draad dat veertje terug te trekken (uit mijn blok), want ik zag hem liggen, ergens heeel erg diep. Breekt verdomme het draadje af.......dus toen had ik een magneetje + een veetje in mijn blok .....ohhh wat was ik ziek die avond (want dat soort dingen doe je natuurlijk 's nachts in je donkere schuurtje van 1 bij 18P)
Maar gelukkig hebben we Sander Balk nog, met zijn mega gereedschap
- Na het monteren en het proefrijden van je nieuwe uitlaat, met je blote arm voelen of je uitlaat heet is......|( (en ook was Balk weer in de buurt met een koud doekje)
- Toen ik mijn scoot net gespoten had wilde ik ff de rolletjes vervangen, dus zette ik mijn scoot (sr viper) met het handvat schuin tegen het blad van een tafel. Bij de eerst aanraking van mijn vario......KLEDDER ! Scoot viel op de grond (onder de tafel door) en liet een mooie kras achter (hier had zelfs Balk niet bij kunnen helpen).
- En zo ongeveer alles wat hiervoor al genoemd is door jullie, geen wonder dat mijn scoot altijd kapot was...
 
hmmz ik ben nog steeds redelijke noob maar als ik terug denk aan wat ik allemaal fout deed val ik van me stoel van het lachen nml:

-Je pa opbellen dat ie je moet komen halen omdat je scoot niet start maar je bent vergeten de sleutel om te draaien
-Bij het vervangen van rollertjes gewoon weer dezelfde er terug in doen ivm de rotzooi op die je hebt gemaakt
-Je kickstarter demonteren bij afhalen carterkap en dan uren moeten klooien om die veer erop te krijgen
-Zuigerstop vergeten eruit te halen
-Koelvloeistof bijvullen vergeten
-Vergeten olie bij te vullen
-Voorkap niet vastzetten (aerox) en de eerste keer dat je over een hobbel rijdt je de kap omhoog ziet springen
-Idem dito bij achterlamp kapje
-Een yasuni R kopen en em niet onderhouden waardoor hij er naar 3 weken al zwaar vern**kt uit ziet
-Een overange set kopen voor een std NRG
enz enz damm ik ben best wel erg noob :|
 
geen cdi monteren en dan maar kicken een half uur lang !

of je blokkeer bougie vergeten

en ik heb ook nog eens gehad me rollen vergeten erin te doen en dat ding maar brullen en dan raar vinden toen dat me dr 50 die 150 digi ging (lol) vast liep !
 

OMG, die koelvloeistof veroorzaakt misschien een vastnaaier, die zuigerstop als je electrostart doet, olie veroorzaakt vastnaaier, voorkap verneukt, en yasuni R verpesten, damn dit heeft je wat gekost...
 
Laatst nog tijd staan kicken en vloeken, totdat ik drachter kwam dat ik vergeten was mn bougiedop dr weer op te drukken .
 
Last edited:
met 3 man mijn motor aanduwen wat nogal lomp zwaar is, en er toen achter komen na 3x op en neer dat de bougiekabel er niet op zat