Wat waren jou noobacties van vroeger?

Een DNA van een vriend van me starten waarbij het kettingslot nog om het wiel zat en vrolijk gas geven. Slot had gelukkig een stoffen omhulsel. Hebben hem meet veel moeite er uiteindelijk tussen uit gekregen. Kwamen er achter na een te lang tijd klooien dat je de scooter ook gewoon achteruit kon duwen :)
 
* Toen technigas nog vet was
* Kicken zonder bougiedop erop hebben zitten
* kicken en het contact uit staat
* met 70cc rijden met technigas, en raar vinden dat die niet vooruit kwam
 
Na het wisselen van je rolletjes je zuigerstop er vergeten uit te draaien en dan hem proberen te starten.. TING!!! (leuke geluidje:rolleyes: )

Denken dat ik echt 70 ging op mijn Kymco Sniper (eerste scoot).

Zelf wat in een uitlaatpoort gaan vijlen zodat hij sneller gaat:D

GATEN in de uitlaat boren zodat je sneller optrekt (alleen maar meer herrie waardoor je DENKT dat je sneller gaat;) )

En maar denken dat je met een andere sproeier 20 km per uur harder kon:)

Geen idee hebben van hoe je overbrenging werkt:P

Vlammen stikkers op je kappen plakken en denken dat je dan sneller gaat:W

Op mijn kymco een begrenzer zetten toen hij 70 op teller liep omdat ik bang was dat de politie hem in zou nemen omdat hij zo hard liep:eek: (uiteindeiljk was het 53 digi)

Zodra je zwaardere rollen erin deed ging je meteen 20 kmper uur Sneller, En met lichtere rollen trok je KEIII Snel op:p

En zo kan ik nog wel ff doorgaan hoe ik was toen ik net mijn eerste scooter had:) Maar jah... Oefening baart kunst:D

Greetz
 
Scooter kopen bij winkel ...
Testritje maken nadat ie was gestart, reed goed en was mooi dus ik gekocht. Grootste adrenaline kick sinds jaren ervaren, toen voor het eerst 75 teller gereden harder durfde ik toen niet, hij liep wel vet hard --> 85 teller met 11500 toeren :S

Kwam thuis .. wil hij niet meer starten ?
"O, moest je een rem inknijpen? Dat wist ik niet :D "
 
Ooit 1x flinke noob actie gedaan: In haast de zuiger verkeerd om gemonteerd. Hele ding weer uit mekaar, conclusie: haastige spoed is zelden goed.

Helaas komen die oude spreekwoorden altijd uit.
 
Toen in nog n00b was ging ik de vario loshalen met een waterpomptang omdat ik te gierig was om een blokkeersleutel te kopen }), met vastdraaien schoot ik uit :P: 3 knokkels open en een variosleutel + koppelingssleutel gekocht 8P
 
moest iets uit mijn buddy pakken gooi mijn scootersleutels in mijn buddy en gooi mijn buddy weer dicht .
geen reserve sleutels natuurlijk |(

mijn luchtfilterbak lekte wat benzine 2 jaar gelden.
ik dacht doe er gewoon een doek in. starte en rijden mooi niet dus.
 
Race-scooter met hand op de carb starten, daarna gasgeven door aan de gaskabel te trekken..die blijft hangen :D VolgasHangas :D Zonder uitknop..:rolleyes: Ik de voorrem ingeknepen, neef de achterrem..en een 3e persoon hand op de carb gehouden :D

Wegrijden bij de mac met schijfrem slot..:rolleyes:

Bij bw;s ff voelen aan het frame waar het toch zo tikt..
BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzz :D Bleek dus het getik van vonkjes o.i.g. te zijn, aarde zat nie vast :D Die deed echt auw 8)
 
-Nieuwe MHR replica 70cc gemonteerd, afvragen waarom hij nou niet harder rijdt. Misschien lekt koppakking ofzo, dus opnieuw monteren, lekker strak aandraaien... mwa nog wat strakker voor de zekerheid...TAK!!!:'( afgebroken op karter, blok weggebracht naar iemand om het tapeind eruit te halen, gelukkig nog los te tikken door gebruik van kopervet.
-Dus eindelijk weer die MHRr monteren en niet meer te strak aandraaien, vliegwielletje en variootje erop(in deze volgorde), ziezo, gelijk maar even kijken of hij weer wil starten voor ik alles helemaal in elkaar zet.... Startknoppie indrukk...KNALLLL!!!! Zuigerstoppie deed waarvoor hij gemaakt was:| En het was nog wel peugeot, dus ik was bang dat ik niet alleen een gat in mijn nieuwe zuiger had maar ook het boegiegat van mijn nieuwe cilinderkop gaar zou zijn:(
Maar niets van dit alles8), zelfs de zuiger was nog heel, waarschijnlijk omdat de zuigerstop schuin stond en dus een beetje kon veren. phew
-Yasuni R gekocht in plaats van mijn bidalot omdat ik een nog beter uitlaat wilde:|
-In het heel erg verre verleden: me laten wijsmaken dat ik een nieuwe cilinder nodig had omdat mijn scooter niet meer goed optrok als hij warm was en nog een of andere goedkope taiwan vervanging voor mijn staandaard cilinder laten aansmeren. Na advies van vriend toch weer geprobeerd om te ruilen, maar ik kreeg een geeltje minder terug :(
- dacht in het begin geloof ik nog dat men met het blok de cilinder bedoelt, en uiteraard de bekende "voorkoppeling", maar ben er helemaal zelf achter gekomen dat dat niet helemaal klopte want er werd niets gekoppeld:W
-Blanke lak op uitlaat gespoten zonder uit te harden, dus allemaal zand erin gebrand :'(
-Hele tijd kicken met contact uit
-Nog langer geleden: bezig met aanhanger aan puch hangen, inclusief verlichting op brommerstroom, dus extra stroon draadje aangelegd. Ik die brommer eerst aanlopen: niets, nog een keer....weer niets, minstens 5 straten doorgerend met die gare puch....
Bleek het stroomdraadje tegen de bagagedrager kortsluiting te maken:|
-Lange puch brommerrit liep een beetje uit, en alle stedelijke tankstations (met brommix) waren dicht, en op een gegeven moment waren onze reserve flesjes(van die glazen frisdrank flesjes gevuld met benzine) ook op, dus toen moesten we maar op straat overnachten te ze weer open ginen, terwijl we gewoon euro 95 hadden kunnen tanken en een flesje 2takt olie halen8P
-uuuhm vast nog wel meer
 
hahahaha hebben jullie echt geslapen op straat hahahaha

dat heb ik ook een keer gehad met me citta gelukig was het 3 uur s'nachts maar achter af 95 met olie kunne tanken
maar ik was echt in slaap gevallen
 
Originally posted by Remon_dna
Gebeurt wel vaak dat iemand met een DNA zijn slot vergeet8P

haha, ik ook:D
pa van me vriendin wou het geluid horen, ik starten en gassen met slot erom... schrok me rot en stond natuurlijk dik voor lul:rolleyes: gelukkig niks kapot!
 
Mja ook wel een paar foute dingen gedaan vroeger... :)

Fasmen uitlaat kopen en 2g

* De zwaarste rollen allertijden erin beuken en dan hopen dat je 120 gaat..

* Membraam vergeten te monteren en je de tering kicken
en een uurtje later je membraam in je gereedschapskist weer vinden..

* Nieuwe achterband kopen en monteren met 2 stokken 8P
Wat overigens wel is gelukt :7

Mja vast nog wel meer domme dingen maar kom ik zo even niet op...
 
Back
Top