This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat waren jou noobacties van vroeger?

laats nog, uitlaat eraf halen, kan je zo onder het boutje uithalen. Maar ik weer de hele bout eruit draaien, bleek een stuk schroefdraad in blok met moertje erop.
Oh ja, na half jaar weer het afdek kapje van je bobine vinden (tussen de gaskabel, helemaal voor op de achterbrug, wonder dat hij daar was blijven liggen)
 
hmmm mijn tweelingbroer? |(

ook allemaal gehad, vooral die laatste was wel errug dom 8P
 
(noob) Vroegah..

* Dacht ik dat, als je een NRX had, 1 van de snelste was
* Ging je ligge en reed je 105 op top (wat dus 80 is ofzo)
* Was neon STOER

Noob-acties:

* Een MT kope
* Een MT kope met gescheurde Cili
* Een MT kope, alleen omdat je de kleur wel mooi vind (8P)
* Een veels te klein (en kapot) Spruitstuk op een 20 mikuni zette van je MT
* je klasgenoot (Jesse, lees je het? ) haald je bougiedop eraf.. en dan stoer wille wegrijde.. en maar kicke

Gelukkig ben ik toen maar eens dit forum gaan leze
 
In slaap vallen achter de pc vanochtend, terwijl ik hier aan het kijken was :|, waardoor ik te laat op mn werk ben aangekomen
 
RickH said:
8P forum verslaafd?
Kwam van uitgaan, en moest nog uur wachten tot ik naar mn werk kon, en daar ga ik niet voor naar bed, aangezien ik daar ook al slechte ervaringen mee hebt, maar zo dus ook
Volgende keer maar rondjes om het huis heen rennen ofzo :L
 
- denken dat ie het niet doet terwijl de zuigerstop der nog in zit

- en uhhh kwilde een rooie drukveer in mun schokbreker dus die besteld en toen kwam ik der achter dat die voor achter de koppeling was
 
Nog maar even een quote van mij uit ander topic om nog maar een keertje hier te gaan lachen :X (http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?p=1358315)

 
-lekker op me MB met drie tapeinden naar de dealer rijden om het vierde tapeind te halen....

-scooter van een maatje liep niet dus ik zou wel ff kijken, vonkte niet dus ik onsteking eraf. Zit het spietje los in het vliegwiel, dus ik bel hem op: 'Dennis, k weet wat 't is, d'r zat een stukje metaal in je vliegwiel' en het stukje metaal (spietje) natuurlijk weggeflikkerd

-Zelfde maatje belde mij, jah kan ik je vliegwieltrekker ff komen halen want bij die van mij is het draad verrot, ik zeg geen prob. Zo gezegd zo gedaan, belt ie mij, jah deze is ook verrot. Ik erheen....uhm....vliegwiel is linkse draad.....

-k was apetrots want ik had als 1 van de eerste in de buurt een binnenrotoronsteking op me sonicje (selettra). Ding gemonteerd en liep egt netjes alleen we hadden toen nog geen killswitch dus het het draadje uit de bobine wasniet aangesloten op een killswitch/schakelaar ofzow. Maar elke keer bij het testen moesten we dus bougiekapje eraf trekken en dus vaak dikke optaters krijgen. Dus ik zeg opeens.....als ik nou gewoon dat draadje uit de bobine tegen het frame aanhou moet hij ook uitgaan want dan maakt ie aarde....grote vonk en idd, hij ging netjes uit....dag erna liep hij niet meer en toen kwam jeffrey rovaart ons even uitleggen dat we die rotor netjes gesloopt hadden....

-en natuurlijk halve dagen sleutelen als ie 't niet wou doen en dat was dan lege tank of bougiekapje niet goed erop......nja je leert er wel van!
 
scoop643 said:
Nog maar even een quote van mij uit ander topic om nog maar een keertje hier te gaan lachen :X (http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?p=1358315)

deze is echt gieren

mijn: kicken, vloeken, slaan op je scoot terwijl het contact uit staat. (op school in een overvolle fietsenstalling)
op bok de scoot aanzetten, volgas geven en erachter komen dat je kettingslot nog door je achterwiel steekt. oké. er afgehaald, weer volgas gegeven op bok, haal hem van bok af, geef gas...constateren dat je schijfremslot er van voor nog op zit
 
Hehe dat contactslot is toch altijd nog wel nummero 1 met bloopers. Als je alles in elkaar hebt gezet ofzow en dan gek vinden dat die het niet doet. En na 20x kicken owja contact...
 
toen ik 12 of 13 was, samen met een maat van me een yamaha mint gekregen van me tante, ding deed het niet, wij naar de dealer, ff de carb. schoon maken zij hij, wij terug lopen, onderweg maar es na denken wat een carburateur is, gingen we de startmotor open halen:S, toch maar ff op gezocht wat het was. tijdje later dat ding doet het eindelijk, brand het oli lampje, wij een liter olie gehaald, in het reservoir gedaan met op de dop olie, hmm ook geen benzine wij benzine halen met dat ding, gooit die kerel van het tank station benzine in het reservoir waar wij net een liter olie hebben in gegooit! wij vragen: moet dat daar wel!? volgens hem wel ja, dus wij dat ding starten, dat ding roken! hele straat blauw, hij liep 1 op 5 volgens mij
 
Naar school op een Honda Vision Met-in, stereo vol aan helemaal achterop zitten en denken dat je de shit bent, 70cc polini, 19.5 mm delorto carb proma terugloper (lomper dan mijn koffiezetapparaat) Nu, tien jaar later een speedfight gekocht hoezo pre-life crisis??? En weer helemaal opnieuw moeten leren. Heerlijk dat internet!
 
iedereen heb wel is kicke zonder contact ofzo...niet echt noob acties...gewoon vergeten...gebeurt de laatste tijd trouwens wel veel om me heen