This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat waren jou noobacties van vroeger?

Hahahahhahaa LOL @ Htvi

Nog een leuke actie van 2 dagen terug

Je neemt een puch van een mannetje uit je straat,
Beetje mee crosse over veldjes enzo

Hmm hoe kan je dat ding lekker zo laten roken dat de hele straat blank staat? 8P

Keihard de cheapste olie gehaald ( 2,50 € ) bleek dus keihard motorolie te zijn,

Boeiend! Hoppa erin en starte maar ( er ken 3 liter in een puch ) de ene liter was olie
Hm dat ding rookte wel , voor een tijdje , bwooopp

Kut hij doet et niet meer 8P , ff leeg laten lopen , ow shit komt pure olie uitlopen

Cilindertje zag er ook niet lekker meer uit , en het mannetje was een beetje boos
 
Heel stoer recht stuurtje halen en vergeten je olie bij te vullen. Aanrijden terwijl je slot er nog omheen zat. Denken dat je met lichtere rolletjes harder trekt en met zwaardere rolletjes harder rijdt (dat hebben er veel zo te zien, dat denken er ook nog steeds veel..)
 
ook leuk als je je gaskabel op je gasschuift aant fixen bent en een kameraad het nodig vind je scooter te starten,
gevolg --> scooter vliegt door de garage
gelukkig geen kappen erop
 
Vanmiddag gebeurt. Nieuwe Metrakit eronder gelegd. Rondje testen.. valt ie uit. Had hele carb al los liggen en alles om te kijken wat er was. Zegt een vriend van me.. heb je nog wel benzine? :S
 
*echt vroeger toen ik net me scooter had wou ik me bougie eens bekijken. ik wist hoe bougie eruit zag dus ik wou ff kijken. en ik zoeken, en maar niet kunnen vinden, ik kappen eraf slopen en nog steeds niks kunnen vinden. hmm toch maar ff op internet kijken, ey wat is dat dan, er zit een een bougiedop over je bougie heen. 8P
* paar dagen terug nieuwe lexus look achterlamp gehaald, en bezig zijn met monteren. moet ik eten, dus niet vastgedraaid, na het eten meteen weg. bij een goeie drempel, pats daar stuitert me nieuwe achterlamp.
* tijdens monteren kortsluiting maken, waardoor relais kapot is en zekering kapot. 1 stroboscooplampje was al kapot, dus ik zet hem aan en pak hem beet (zat geen beschermhoesjes omheen) tzzzz, stroomschokkie
 
ik leen m'n rox aan een maat van me (spaans van origine dus maro lookalike) omdat hij naar het gemeentehuis moest om z'n vervallen voorlopig rijbewijs in te ruilen voor een permanent (had net praktisch examen gedaan) ik zeg papieren zitten in de buddy , naja , op die 5 km zal je wel niet gepakt worden he

na 30 min oid (normaal trip van 10 min) krijg ik foon :

ja ik ben aangehouden , ze denken dat ik je scoot heb gejat en omdat ik m'n vast rijbewijs nog niet heb kunnen halen wegens middagpauze 8P

ik zeg jah laat dan gewoon de papieren zien ?

ik krijg de koffer niet open , hoe moet dat :X :| 8P

laatst nog : drijfstang van een mina hori blok door membraam stoppen, blok helemaal in elkaar, tot de conclusie gekomen dat ik het heb up-gedickt , , half uurtje voeken ...

heel ver verleden :

speedfight 2 wou niet starten wegens kaputte autochoke
ik half uur liggen prutsen, ik denk, aha, zal ff volgas geven (had dus stuur vast met 2 handen en stond naast scoot) , elektrische start, kawavroem, scoot half de straat uit met mij erachter slepend omdat ik de gas niet meer kon lossen

dan gewoon remmen ingeknepen tijdens volgas , tot stilstand gekomen , scoot op zijpootje , ik zeg whoei geen schade , heel m'n been open van knie tot enkel en nagelnieuwe spijkerbroek naar de maan
 
LOL prachtig om dit te lezen

Ik zal ff vertellen over mijn NOOBALIKE verleden :
begon met een tomos (auto 2 versnellings) omdat ik hem op een gilla vond lijken en omdat ik d8 dat ik vast wel zo kon aanpassen dat ik zelf kon schakelen.
brommert was zo klote als maar kon(dikke dip tussen het schakeln en door mijn gepruts werd het blok zo heet dat als je de koelvinnen niet om de week insproeide met silecone olie dat die dan te warm werd en uitviel:S

daarna een zenith gekocht van me broer,ding was 25 km per uur scooter die 50 reed ,ding trok al menig opgevoerde scooter eruit maar toch moest het harder van mij,dus had ik de luchtfilter lopen te veranderen zonder de sproeier aan te pass *DOH* en zo ging ik maar door ,tot ongeveer 1 klein jaartje gelede,toen d8 ik van : beter ga ik alle aanpassingen etc vanaf nu op een 1337 manier proberen te doen,dus vanaf dat moment zoek ik eerst ff info voordat ik zomaar ergens aan begint te kloten
 
denken dat erin de waterpomp van mina helemaal vol met water zit dus niet alleen het pompje

vriend van me gaat rijden op ze rox rijdt te hard tegen drempel aan dus velgen door 2en gebroken :|
 
Last edited:
ik kreeg het voor mekaar me demper van me uitlaat een vliegtocht te geven tijdens het rijden , ofterwel reed met een technigas .

ik was ook bang om me waterpomphuis eraf te halen omdat daar koelvloeistof in zou zitten

om mezelf nog meer voorschut te zetten ging ik om me moeers brommertje die al 6 keer een warmlopr had gehad, naar dila dat een uur rijden was, en raad maar hij ging niet meer aan, midden op een boereweggetje, waardoor ik gelukkig door de trappers in het onweer een uur naar huis kon fietsen met 5 km/per uur, echt heerlijk gewoon
 
Maat van me had alles van ze kymco afgetrokken. Cilinder enz. Was die ze blok lekker aan het schoonmaken met bezine. Nog ff wat in het carter en dan ze scoot omdraaien. Ff aan de kickstart draaien en dan merken dat je bougiekabeltje in de benzine ligt 8P

Resultaat: Scoot in de henz + dikke steekvlam.
En dan heel rustig zeggen: Ja laat maar branden niks meer aan te doen 8P

Lekker onverzekerd op je Mt met 80cc gaan rijden en dan politie achter je aan krijgen. Vervolgens vol gas een brandgang inrijden en erachter komen dat je geen remmen hebt. En vol door een schutting heen klappen.
 
hehe
Bij mij was alles gelukkig niet zo erg.
Mijn noob acties waren vooral 3 jaar geleden :
Nog geen bougie kunnen vervangen , en dat vervolgens voor weet ik veel hoeveel geld laten doen door sneaky bastard dealert.
Ik wou mijn scooter harder laten lopen dus vroeg ik de dealer er een grotere sproeier in te zetten. Hij zeggen dat dat niet hielp, ik kwaad worden en hem voor gek verklaren x|
Mijn scooter had een dip bij 50km/h, ik weer naar de dealer en bleef maar doorzeuren dat ik toch echt een nieuwe v-snaar moest hebben. Al na heel korte tijd.
Dealer zei dat het daar niet aan lag, ik hem weer voor gek verklaren.
Beetje eigenwijs he
Maar heb alles @t forum geleerd!

Wat nog steeds wel eens gebeurd :

Scooter elec. starten met zuigerstop erin :7 (Ben ik blijkbaar nog steeds dol op om te doen) (geeft zo'n mooi geluidje)
Scooter starten stoer rond rijden, vervolgens uitvallen en niet meer aan te krijgen.
Paar km naar huis lopen en vervolgens zien dat vacuumslang niet goed erop zat.
 
heb er ook nog wel wat
ik me scooter uitelkaar gehaald ik starten hij loopt gewoon stationair ik liet hem ff warm worden opeens valt die uit ik kijke nix mis mee alles goed aangeslote etc ik maar kicken totdat ik er bij ging zitten zie ik daar opeens bij de deur me tank staan |(
en maar denken dat je met zwaardere rollen sneller ging maar minder hard optrok :X en met lichtere rollen sneller optrekt en wat zachter gaat :W
en een half uur staan kicken met contactslot uit en vervolgens te laat @ school komen
 
Niet echt een N00bactie maar wel leuk van mijn kant maar weer

Kymco aan het plafond hangen met een ty-rip constuctie.
Je zou denken dat de ty-ripjes knappen, maar nee... je heet HTVI en hebt altijd pech qua scooters.

Komt me GVD het hele (door mij in elkaar geknutselde) 2e verdiepingkje naar beneden

Ik had aan mezelf geen schade btw kymco was wel kapot maar who tha fuck cares... t`is een kymco
 
zwaardere rollen ga je wel sneller,niet veel ma wel sneller,....