wat voor scooter is dit?

Status
Not open for further replies.

dekroegonline.nl

Well-Known Member
Ik ben bijna 16 dus ik ben bij een kennis gaan kijken voor een scooter, voor 1750,-:
voorkant lijktie op een speedake, achterkant tyfoon, er zit 70cc (??) in, belachelijk dikke banden voor zo'n super klein scootertje

en hij rijd best hard
 
Advertisement - register to remove this

hmm interessant...

is het een A of een B merk iets ? (staan er geen stickers op ofzo ?)

BW'S mischien ???
 
weet 't eigenlijk niet.

maarjah een scooter met heledikke banden is de mijne. hier ff een foto:

BWzijkant.jpg


Greetz R666
 
ik weet al wat het is: een peugeot rapido sitta.. (en das een hele mond vol)

gekocht voor 1750, best relaxt, er zit ook iets in het dashboard zodat je met een sleutel de begrenser aan en uit kan zetten
biggrin.gif


en hij rijd wel lekker, moeten alleen nog lichtere rolletjes in
 
wat boeit het eigenlijk, als je het een vette scoot vind koop hem gewoon. maak er anders een pic van ofzow, ennuh trouwens, een technigas next zijn nog best wel leuke uitlaten, vooral de nieuwste technigas gaat best wel hard, helemaal voor die prijs. heb er eentje onder een onbegrensde firefox zitten en voor de rest niets anders, rijd toch bijn 90 op digi teller
 
Oww.. ik dacht eigenlijk dat het een (oud) model yamaha booster / bw's was, waarschijnlijk MBK.

whatever.. het is een scooter..
 
Een Rapido Sitta heb ik dus nog nooit van gehoord en volgens mij bestaat die niet eens. Hiervoor mj ligt het boekje "alle bromfietsen & scooters '97" en daarin staan de volgende rapido's: De Pista, Rivana, Rivolta, Rocca, Scorza, Screnna en Zeppa. De Rivana is echt een kutding, de rest valt wel een beetje mee, maar ik kan er nog steeds niet gelukkig van worden ofsow...
smile.gif
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top