Dat "scooter testen", raad eens wat ik voor mail krijg :D

ik zag allee het einde maar het ging iver een vent die mensen lied bellen naar dure 0900 nummers en die had de domein naam van www.wineenlotus.nl ofzo dus ik denk dat het wel dezelfde is.. en ik zal proberen hem te rippen van tv en dan te uploaden..
 
Originally posted by w-m
Hoe laat ?

Goed lezen:

In het vervolg zijn de uitzendingen van Opgelicht niet meer op dinsdag, maar op donderdag. De eerst volgende uitzending is op donderdag 13 februari om 22.00 uur op Nederland 2. Lees de onderwerpen van afgelopen aflevering op deze website. U kunt blijven reageren via deze site door op de reageerknop linksonderaan de pagina te klikken.
 
Originally posted by DNA-Menno
Goed lezen:

In het vervolg zijn de uitzendingen van Opgelicht niet meer op dinsdag, maar op donderdag. De eerst volgende uitzending is op donderdag 13 februari om 22.00 uur op Nederland 2. Lees de onderwerpen van afgelopen aflevering op deze website. U kunt blijven reageren via deze site door op de reageerknop linksonderaan de pagina te klikken.

Kost me weer tijd om te scollen enzo :p
 
op teletekst staat nu dat er in opgelicht vanvond wat over emile ratelband en carlos tuanakotta komt, er staat niks bij over een scooter ofzo :s kijk maar op Ned 2 teletekstpag. 238
 
ja ik ga ook kijken, maar ik weet nou nie meer zeker of het komt want er zijn 2 hoofdzaken en dat scootergebeuren staat daar dus niet bij, misschien dat ze er wel wat over zeggen maar dat is niet de hoofdzaak
 
Back
Top