Wat te doen met...Callcenters

Ook mooi is gewoon dat als iemand je een verzekering wil aanbieden en ik bijvoorbeeld dan opneem en hem ze verhaal laat doen dan zeg: ja sorry maar ik denk dat u mijn moeder moet spreken. Dan doet die beller z'n verhaal aan een moeder en dat die dan zegt ja maar daar ga ik helemaal niet over dan moet u denk ik mijn man hebben. Dan weer het hele verhaal aan de vader en dan zegt de vader: ja sorry maar mijn oudste zoon regelt sinds kort dat soort dingen, dan weer het hele verhaal aan weer iemand anders wordt verteld en dan zeggen, ja sorry ik heb geen interesse.

Zal zeker vaker gebeuren maar het lijkt mij wel even het gniffelen waard.

Vnv weer eentje:

Goedenavond ben van bla bla bla... Heeft u ook een lening?
Ik: Daar heb ik geen interesse in...
Zij: Jah, maar *bla bla, wij kunnen je rente omlaag halen bla bla*...

Toen dacht ik: oké, je wilt het..

Heb haar 6-7 minuten aan de telefoon gehad, wat was zij dom

Ik: Hoe komen jullie aan mijn nummer
Zij: Dat staat op mijn scherm :')

Telefonisch zijn ze nog makkelijk af te wimpelen. Moet je dat tuig op Rotterdam-Zuid eens hebben dat van die CD/DVD abo's probeert aan te smeren. Of je honing aan je reet hebt hoor. "Ik moet mn bus halen" deed het destijds wel goed. Vooral als ze zien dat je op je gemakje bij de bushalte gaat zitten, omdat die bus nog lang niet komt.

Als wij worden gebelt vragen ze altijd naar Meneer van Harmelen, maar het huis staat op mijn moeders naam.
Dus zeg altijd : Meneer van Harmelen? die woont hier niet! :D en dan de haak erop :P

Telefonisch zijn ze nog makkelijk af te wimpelen. Moet je dat tuig op Rotterdam-Zuid eens hebben dat van die CD/DVD abo's probeert aan te smeren. Of je honing aan je reet hebt hoor. "Ik moet mn bus halen" deed het destijds wel goed. Vooral als ze zien dat je op je gemakje bij de bushalte gaat zitten, omdat die bus nog lang niet komt.

In Amsterdam had ik er eentje...nounounou...die sloeg alles :

zij :"ja blabalbabla voor Amnesty International"
ik : Ja, sorry maar moet m'n tram halen
zij : Oh ok, welke kant ga je op, dan ga ik wel mee!
ik : Ja, ehhhh....prima, maar ik ga nergens niks lid van worden.
zij : O, nahja. Fijne dag

Lekker wijf, hmmm valt altijd mee te rommelen naar je huis.. daar lekker aan een bakske thee en mooie verhalen vertellen. Haar door het huis heen slingeren en als het voor herhaling vatbaar is haar tel. regelen. Valt toch wel mee te leven....! :+

Ik heb regelmatig van die gasten aan de lijn.

Dan is het echt van,

Met wie spreek ik?
Kunt u dat voor mij spellen?
Kunt u mij vertellen hoe u aan mijn telefoon numer komt,
Oh, op die manier.
Doet u dit werk fulltime/partime

Fulltime, Doet u dat hier in (woonplaats)

Partime, wat voor werk doet u hiernaast dan? Oh leuk wat doet u dan? Oh wat grappig dat doet mijn buurvrouw ook. Doet u dat ook hier in (woonplaats)

He dat is leuk, hoelang zit u al in deze telebusiness?

:P Zo heb ik al heel wat telefoongesprekken verziekt :P

Had er net weer 1, of ik die TelSell shite op tv wel eens keek en er ooit wel eens iets van gekocht had. Hoeist nou :D

Een momentje ik ben zo terug, ondertussen lekker tv kijken enzo :), vragen of ze er nog is , nog een momentje geduld.. Volgens mij mogen die lui ook niet zelf ophangen?

als ik het op een gegeven moment beu ben dan kap ik het telefoongesprek zelf wel af. Dan zeg je gewoon van u heeft dus geen interesse. vul je dat in en klaar.

moest vorige week op Belgie bellen. krijg je van die fransen aan de telefoon, Mooi is dat. ben al een keer blijven zitten op frans. uiteidenlijk met me examens gezakt voor frans; Je ne parle pas francais, au revoir :W en dan ophangen

belgen zijn zoiezo lomp.

wij werden thuis ook elke keer rond etenstijd gebeld, toen heeft me moeder ook zo'n formulier ingevult en (bijna) nooit meer last van nu.

Back