Wat doen met 5 miljoen?

Het hele huis opkopen waar ik nu woon, kamers verhuren voor een klein prijsje aan mn bois, en de club hier in de kelder omtoveren tot paradijs met het draaiende podium uit de Hollywood...in het weekend dan. :)

Doordeweeks beetje aan Opeltjes kutten pils drinken, en rare dingen doen :P

Originally posted by Arne
Het hele huis opkopen waar ik nu woon, kamers verhuren voor een klein prijsje aan mn bois, en de club hier in de kelder omtoveren tot paradijs met het draaiende podium uit de Hollywood...in het weekend dan. :)

Doordeweeks beetje aan Opeltjes kutten pils drinken, en rare dingen doen :P

Beter koop je gelijk het oude tramhuys erbij mang;)

- Appartementje.
- S2000 met veilside bodykit en oranje met antraciet grijse motorkap laten spuiten..
- Zwarte Lexus GS430 met chrome velgen en getinte ramen.

- Mercedes C220 voor mn pa
- Audi A2 voor mn ma (vind ze leuk)

(veel auto's :rolleyes: )
Rest op een rekening en gewoon parttime gaan werken :)

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Dewd, die 1,5 miljoen ben je binnen de kortste keren kwijt aan het [evenredig aan de aanschafprijs] hoge onderhoud van je huis, en auto's... Dus begin maar eens voorzichtig met die M3 CLS :D
Nouwhouw, laat mij nou in mn waan :'( ;) ... oke, een 993 RSR is goed te doen ipv GT3 RS. :)

Ik zou heel weinig doen. Auto kopen; Citroen DS (snoek). En meer ideen heb ik niet :) bewaren waarschijnlijk om zelf een ontwerp bedrijfje op te zetten. Ik vroeg me net af of ik ook naar school zou blijven gaan en werken. Ja dus, krijg veel voldoening uit het mezelf verbeteren, meer dan je met geld kan kopen denk ik.

Back