Wat te doen met...Callcenters

ik heb geen huis nummer meer alleen me mobiel, valt me op dat er dan veel minder gebeld word..

maar als ik gebeld word doe ik..

ik zit in auto kan niet praten....
ik ga blazen in de telefoon en blijf hallo zeggen een x of 4 en hang dan op (storing/slechtbereik)
ik ben erg druk bezig, kunt u mij mischien terug bellen over precies 1 uur 14 minuten, en 38 seconden...
kga spontaan spaans lullen.... (werkt niet als die gene dat ook kan)
 
als je tijd heb met zo wijffie (meestal) gewoon een gesprek aan gaan.

heb je een vriend wat zijn je hobby's etc..

een keer bijna een half uur met zo meid gepraat over van alles en nog iets..
 
Al jaren geen vaste telefoon meer en anonieme bellers naar mijn mobiele telefoon beantwoord ik sowieso niet. Behalve als het op een vrijdagavond na het eten is, dan is het 100% m'n werk :+
 
Leuke is ook om gewoon serieus erop in te gaan, dan de telefoon aan een vriend te geven en hem laten doorlullen :D

Meerdere keren gedaan en ze hebben het geeneens door dan ook 8P
 
Heb 1 keer ja gezegd.. daarna NOOIT meer !
Stomme turk die alle vragen van een papiertje las, en dan per vraag al de multiple choice antwoorden uitgebrijd ging vertellen (zelfs als je 10x achter elkaar de keuze had uit de zelfde antwoorden).
 
Ik zal het je even uitgebreid vertellen. Het salaris van zo'n persoon wordt opgemaakt uit een heleboel factoren. Lengte van het gesprek is er één van.
 
En ze moeten wel redelijk wat kunnen verkopen. Verkoop jij niets lig je der gauw uit. Daarom drammen ze soms wat door om je toch zover te krijgen.
 
Tja iedereen heeft er wel last van.. Als iemand van de (bijvoorbeeld) telegraaf belt moet je gewoon zeggen dat je al bij een andere krant zit en geen interesse hebt.
Klaar.
 
Even in gesprek houden, ondertussen met je mobieltje de lokale pizzaboer bellen, en zodra die opneemt de telefoons op luidspreker omgekeerd tegen elkaar aan leggen *D Nooit met callcenters gedaan, wel gewoon lukraak met vrienden.
 
ik zeg op staat altijd kan niet lezen ben alfabeet :X
werkt ook goed.
Vorige x zo'n chicky begon te vragen ja heb je een goed hart ik zo ja hoor! Hoezo wil je wat drinken? begint ze in eens ja arme buitelandse kinderen enzo. ik gelijk daar heb ik geen hart voor.. dag!
Gelukkig wordt ik nooit gebelt op me huis/mobiel over enquete's. maarja gelukkig geheim nummer :D.
Heb wel 1x een jahova getuigen aan de deur gehad, maar toen riep ik me broer en vertelde dat hij wel intresse had :X kam me broer naar de deur toe geen intresse BOEF zo de deur dicht :D
 
Die jehova getuigen zijn aan het evolueren man !
Collega van me had laatst 2 knappe chicks aan de deur, die hem over hun geloof begonnen te vertellen! Toen hij zij dat hij geen interesse had, zijden ze: oh is niet erg hoor, doei!

Meestal zijn ze lelijk, en laten ze je echt niet zomaar de deur dicht gooien!

Ik zal het je even uitgebreid vertellen. Het salaris van zo'n persoon wordt opgemaakt uit een heleboel factoren. Lengte van het gesprek is er één van.
Vertel het dan ook uitgebreid! :P
 
Als een jehova met zijn voet tussen de deur zit bij mij ben ik gewoon een voet rijker, ga me tijd niet verspillen aan die slappe ouwenelen.

Mijn vriendin wil ook gaan werken bij een callcenter, omdat het zo goed verdient, maar ik vind het maar niks, zit ze met jan en allemaal te praten, komt ze chaggo thuis door het afzeiken enzo, geen trek in.

Ik zeg zelf meestal gewoon geen intresse, werkse nog.
 
Paar keer gedaan als ik een aanbieding kreeg; krant of magazine ofzo.

"Ja ik mag u de telegraaf 4 weken voor 10eu aanbieden"
ik : Oh, kan ik geen 2 weken gratis krijgen?

Gegarandeerd humor. En wie weet lukt het ooit nog eens, is het nog voordelig ook :P

Bij de Telegraaf zeg ik altijd

"Nee dank je, ik ben al lid van de Privé "
 
Ik zal het je even uitgebreid vertellen. Het salaris van zo'n persoon wordt opgemaakt uit een heleboel factoren. Lengte van het gesprek is er één van.

dat is ook niet overal waar. zal het maar meteen bekennen: ik werk zelf ook bij een callcenter. Ik zal jullie waarschijnlijk nooit aan de telefoon krijgen want ik bel voor de disney club:winner:. Ik moet mensen een kenningsmakingspakket aanbieden voor disney boekjes. en iedereen heeft zijn eigen nummer wel ergens achtergelaten anders komt een callcenter nooit aan je gegevens.

als je nooit meer gebeld wil worden dan moet je even naar infofilter.nl gaan en je gegevens uit het bestand verwijderen.

ik verdien best goed, en hoef heel de avond niet veel intensief werk te doen. daarnaast is het ook nog eens op uizendbasis, dus als ik er geen zak meer aanvind dan kap ik er gewoon weer mee. heb er nu 2 weekjes opzitten.
 
Heey, interessant topic, ik werk al meer dan 2 jaar bij een callcenter.

Wel grappig, bijna alles wat hier gezegt is herken ik wel, incl alle 'grapjes' die mensen maken aan de telefoon, waarbij ze denken dat ze de 1e zijn die m maakt, terwijl je m al 100x gehoord heb die avond :P

Maarja, ik werk er ook alleen maar omdat t goed verdiend, en je eigenlijk weinig aan t doen bent, beetje zitten en lullen :)
 
Back
Top