Originally posted by Menn0
Een mooie zwarte Ferrari 355 Modena kopen met foute chromen velgen Voor de rest zie wel, wie weet. Heb 3 oudejaars loten
Originally posted by Sander
750.000 op de bank, en met 250.000 gaan beleggen.
Tevens blijf ik doorwerken, (echter geen baan, waar je +37 uur werkt). Misschien een uurtje of 32 in de week. De dag die ik dan vrij heb, kan ik aan het beleggen besteden.
Tevens elk jaar 10.000 euro van mijn bank-geld opmaken. Als je dood bent, heb je toch geen drol meer aan je geld. Nu kan je er tenminste nog lol mee maken.
Ohjah....en Jeroen afbetalen
Originally posted by StreetMaster
hmm waar haal je die 355 Modena dan?
Originally posted by stoned
De komende 50 jaar elke dag naar de hoeren gaan en elke dag een ander onbereikbaar mokkel uitkiezen.
Van de laatste 87500 pleuro zou ik na elke neukpartij jaeger bier kopen a 36ct per stuk per halve liter. (dat zijn dus 243055 halve liters, kortom 13,3 blik per dag.)
Denk dat ik zo de dagen wel door zal komen.
De komende 50 jaar elke dag naar de hoeren gaan en elke dag een ander onbereikbaar mokkel uitkiezen.
Van de laatste 87500 pleuro zou ik na elke neukpartij jaeger bier kopen a 36ct per stuk per halve liter. (dat zijn dus 243055 halve liters, kortom 13,3 blik per dag.)
Denk dat ik zo de dagen wel door zal komen.
Originally posted by mendophir
Zwerver in spe :|
Huur p/m en hyptheek p/m scheelt tegenwoordig niet zo veel meer van elkaar. Enige voordeel is met kopen dat het na 30 jaar van jouw is en met een miljoen koop je toch een leuk vrijstaand huisje, dat je na 5 jaar weer met (mzzl) winst kan verkopen.Originally posted by Heineken
huis/appartement/penthouse huren (kopen dan gaat het geld zo hard op)
[ oja, en bier, ik wil een enorme koelkast die 24/7 helemaal tot de nok toe vol staat [/B]
Oeh kijk maar uit, weer een zwerver in spe.