wat doen met een miljoen?

verstandig zou t zijn om op de bank te zetten.
maar mijzelf kennende weet ik dat ik dat niet zouw doen en t eerder zou opmaken aan: scoot, auto, kleren, tv/installatie/pc, uitgaan, en meer van die shit zoals gadgets en weet ik t allemaal, ik denk datk gewoon de stad in zouw gaan en alles wat ik tege kwam wat ik wel leuk vind meteen zou kope, das niks voor mij zoveel geld :P
 
een splinternieuwe crossmotor met alles erop en eraan..., alles wat mn dinnetje wil :D, een leuke auto.. audi a8 ofzo :D, verder een leuke mercedes sprinter helemaal uitgebouwd naar camper met perslucht installatie, werkbank etc. voor de crossmotor, of begin ik nu heel erg te ijlen... haha

masol
 
750.000 op de bank, en met 250.000 gaan beleggen.

Tevens blijf ik doorwerken, (echter geen baan, waar je +37 uur werkt). Misschien een uurtje of 32 in de week. De dag die ik dan vrij heb, kan ik aan het beleggen besteden.

Tevens elk jaar 10.000 euro van mijn bank-geld opmaken. Als je dood bent, heb je toch geen drol meer aan je geld. Nu kan je er tenminste nog lol mee maken.

Ohjah....en Jeroen afbetalen :D
 
Originally posted by Sander
750.000 op de bank, en met 250.000 gaan beleggen.

Tevens blijf ik doorwerken, (echter geen baan, waar je +37 uur werkt). Misschien een uurtje of 32 in de week. De dag die ik dan vrij heb, kan ik aan het beleggen besteden.

Tevens elk jaar 10.000 euro van mijn bank-geld opmaken. Als je dood bent, heb je toch geen drol meer aan je geld. Nu kan je er tenminste nog lol mee maken.

Ohjah....en Jeroen afbetalen :D

Precies :) Anders wordt het leven te snel saai.
 
Ik ga 3 dubbel glas kopen:P

En ff seri;

Veeeel kleren/mooi huis ergens in de dunno yet/oto/motor/iets voor mammie pappa oma en mn broer/ bier / nieuw halogeenlampje 20v/ op de bank zetten/ gadgets kopen :)
 
Eigenlijk moet je zo min mogelijk op de bank zetten :P

Het kan zomaar je laatste dag zijn, en dan heb je nog geld op je rekening staan (gewoon zonde). Daarnaast wordt het ook steeds minder waard (inflatie dus :))
 
De komende 50 jaar elke dag naar de hoeren gaan en elke dag een ander onbereikbaar mokkel uitkiezen.
Van de laatste 87500 pleuro zou ik na elke neukpartij jaeger bier kopen a 36ct per stuk per halve liter. (dat zijn dus 243055 halve liters, kortom 13,3 blik per dag.)

Denk dat ik zo de dagen wel door zal komen.
 
Originally posted by stoned
De komende 50 jaar elke dag naar de hoeren gaan en elke dag een ander onbereikbaar mokkel uitkiezen.
Van de laatste 87500 pleuro zou ik na elke neukpartij jaeger bier kopen a 36ct per stuk per halve liter. (dat zijn dus 243055 halve liters, kortom 13,3 blik per dag.)

Denk dat ik zo de dagen wel door zal komen.

Mokum wausheid 8)
 
Originally posted by stoned
De komende 50 jaar elke dag naar de hoeren gaan en elke dag een ander onbereikbaar mokkel uitkiezen.
Van de laatste 87500 pleuro zou ik na elke neukpartij jaeger bier kopen a 36ct per stuk per halve liter. (dat zijn dus 243055 halve liters, kortom 13,3 blik per dag.)

Denk dat ik zo de dagen wel door zal komen.

Zwerver in spe :|
 
Originally posted by mendophir
Zwerver in spe :|

Valt wel mee.

Ik heb me eigen huis en de hypotheek wordt echt wel betaald.
Ik heb nooit gezegd dat ik ga stoppen met werken.

Dus waarom ik nou weer een zwerver zou moeten worden weet ik ook niet.
Bier zuip ik toch wel elke dag, en naar de hoeren gaan doe ik ook nog wel eens als ik dronken door de stad zwalk.

Dus waar dit nou weer op slaat????

En mocht ik nou door een foutje op de beurs zwerver worden, dan kom ik als eerste bij jouw om geld te vragen om een kamer te huren.
Is er in elk geval een zwerver minder op straat.

Nu blij mendeo?
 
Een miljoen? Euhm autotje kopen: iets ouds en relatief onopvallends met een nieuwe motor erin, 250+pk Golf 1 ofzo :p huis/appartement/penthouse :) huren (kopen dan gaat het geld zo hard op) Motorrijbewijs halen, motor kopen (rsv mille, duc 997 o.i.d.) en tja feestje geven hoort er dan ook wel bij natuurlijk.

Wel verder me studie afmaken, en dan gewoon 3 dagen in de week werken (met flexibele werktijden en dat ik zelf de dagen mag uitzoeken graag, en veel vakantie :p)

oja, en bier, ik wil een enorme koelkast die 24/7 helemaal tot de nok toe vol staat :)
 
Originally posted by Heineken
huis/appartement/penthouse :) huren (kopen dan gaat het geld zo hard op)
Huur p/m en hyptheek p/m scheelt tegenwoordig niet zo veel meer van elkaar. Enige voordeel is met kopen dat het na 30 jaar van jouw is en met een miljoen koop je toch een leuk vrijstaand huisje, dat je na 5 jaar weer met (mzzl) winst kan verkopen.


[ oja, en bier, ik wil een enorme koelkast die 24/7 helemaal tot de nok toe vol staat :) [/B]

Oeh kijk maar uit, weer een zwerver in spe.
 
Originally posted by stoned
Oeh kijk maar uit, weer een zwerver in spe.

Neuh, ik heb het niet over Aldi bier (heb niets tegen Aldi bier trouwens ;)) maar over op z'n minst over Heineken, en voor de rest volstouwen mer Duvel, Trappist, Hoegaarden, Het Kanon, kabouterbier (la chouffe geloof ik) nog wat palm erbij en er is vast nog wel plek voor wat Jupiler ook :p Owja en nog een paar flessen bessenjenever voor door de Duvel :rolleyes:
 
Back
Top