wat doen met een miljoen?

eerst maar is een goed sleutelhok bouwen dan in me nieuwe hok me nieuwe hok me renner opbouwen met de snelle onderdelen die ik ook van dat geld ga kopen:P Dan in Japen een mazda mx3 v6 1,8 liter halen die helemaal uitbouwen tot je niet meer verder ken, en nog een deel naar goeie doelen en de rest op de bank.

Owjah en nog een leuk huisje natuurlijk + motor en motorrijbewijs :D
 
hmm, leuke 2e hands oto gekocht:P Groot gedeelte weggezet (=rente) dan over een paar jaar der wel een leuk huis mee gekocht, alhoewel een hypotheek aantrekkelijker is meestal;)
 
Eerst verhuizen naar een land met een aantrekkelijker belastingklimaat :) (iig het geld :P )

Verder een beetje op dezelfde manier doorgaan als nu. Mischien alles wat luxer.
 
Originally posted by Big B NRG
Op de bank zetten en van de rente leven.

deze man doet het het slimst, zoiets zal ik ook doen geduld is een schone zaak en hoef ik noooit meer te werken:D:D:D en als ik het in 1 keer moet spenderen, een drive-woning kopen, beneden met de bruutste garage, boven heel modern ingericht met de leipste snufjes op de markt zoals plasma scherm leuk 5.1 set enzo, boven hele lijpe slaap kamer maken + een kamer met 10 computer om met vrienden lekker te linken en leuke spelletjes te spelen.
 
Grootste gedeelte goed verdeeld wegzetten en rente trekken.
Auto kopen
Motorrijbewijs halen
Motor kopen
Canon EOS 10D kopen + een tas vol lenzen

En dan een dikke vakantie vieren
 
Mja, feessie geven, autootje kopen en de rest op de bank.
En gewoon lekker doorwerken. Je kan gewoon wat meer risico nemen bij aankopen en da's ook wel lekker denk ik.
 
Ik zou het binnen een half jaar op hebben gemaakt :)

Dikke hifi install thuis, lcd tv, te dure kleding, auto's, feesten, dat soort dingen :)
 
Daar twijfel ik ook niet aan Arne :). Ben wel benieuwd wat voor auto er dan zou komen :D..

Btw Zandvoort kost wel iets meer dan een "lullige" 1 miljoen euro.
 
750.000 wegzetten oid.

Dikke auto
Broer dikke auto
Mams en fam wat geven
Het licht uit m'n ogen zuipen/feesten met al m'n vrienden.
De rest aan prull / kleding
Een teringdikke server aan de amsix prikken voor de forumhostig en alles :P
Ouwe loods oid fixen om lekker te sleutelen aan van alles en wat.
 
Originally posted by Jeroen
Daar twijfel ik ook niet aan Arne :). Ben wel benieuwd wat voor auto er dan zou komen :D..

Btw Zandvoort kost wel iets meer dan een "lullige" 1 miljoen euro.

Auto...tja geen idee eigenlijk. Ascona i400 denk ik :)
 
Back
Top