wat kan ik verwachten?

marbossi

Well-Known Member
Ik hoor iedereen al denken niet weer zo''n thread over rollerbank, ja dus. Ik moest er ook aan geloven. Ik werd dinsdag gepakt en reed over een autoweg. Mijn certificaat en verzekeringspapieren werden meegenomen naar het bureau. Ik mocht daar naar toe om even op de rollerbank te staan. Nu stond mijn temp meter op max dus ik maakte er bezwaar tegen. Die koeling staat niet gericht op rad en ik heb geen zin in een vast/warmloper. De agent zei dat ik hem dan wel kon laten staan voor de technische dienst. Zo gezegd zo gedaan. Gister werd ik om 22:30 opgebeld dat ik hem kon komen ophalen. Ik kreeg op het bureau drie boetes (zie signature). Nou las ik in andere threads hierover dat ik of 115 of 226 euro boete voor KW kan verwachten. Weet iemand wat de boete is voor overschrijding van van max (max = dB102) Mijn scooter maakte 114dB. En dat nog wel met een helmbakfilter.
 
Advertisement - register to remove this

Is wel dom dat je er niet bij de rollenbank controlle bent geweest, die wouten kunnen je zo naaien wat ze willen het liefst dat je die hoogstw boete krijgt. Als je er bij stond kon je zien wat ze aan het doen waren.
 
Originally posted by BetaDriver-04
www.om.nl

ik d8 voor dB 86 euro

ik had 102 DB en betaalde 72 euro dus als meneer 114 Db heeft, dan komt daar dacht ik ook nog wel een beste boete achterweg. boven de 102 db worden meestal de uitlaten inbeslag genomen

mvg arjan
 
Back
Top