boete binnen gekregen, wat ik niet kan zijn.

Sorry, maar het lijkt mij het meest logisch dat iemand gewoon jouw naam op heeft gegeven, en dat jij daarom een boete binnen heb gekregen. ik geloof namelijk dat de politie niks kan achterhalen via je verzekeringsplaatje, ik ben namelijk een keer weggereden voor een politie motor met mijn oude scooter, en daar heb ik ook niks meer van gehoord... terwijl hij wel degelijk mijn plaatje heeft moeten zien, maarja ik weet het niet zeker want zoveel weet ik er niet van:p
 
RS_Patrick said:
doe een zoek op google plaatjes naar flits fotos enzo, zul je zelf zien dat de MEESTE van die fotos gewoon erg wazig zijn zelfs van camera auto's, en trouwens het maakt mij niet uit of je zegt dat het gelul is van die snelheid, op de foto stond 163kmpu, foto was veel te wazig en het was een vriend zijn vader die bij de politie werkt die met de foto aan kwam zetten. we hebben dus geen boete gehad dus welke corectie? als jij zegt dat het niet kan dan moet oom agent maar zijn flitspaaltjes eens even goed na gaan kijken denk je niet? bovendien had ik ook nog een Yamaha XS motorfiets en dat AF1tje hield dat toch aardig bij moet ik zeggen, maar maakt me niet uit wat jullie denken ervan verder, altijd bij een scooterzaak gewerkt dus weet denk het toch echt wel waar ik het over heb, trouwens die gast die op het AF1tje reed toen die geflitst werd snachts op de weg bij paleis soesdijk werkt ook bij een scooterzaak en doet aan scooter races dus denk echt wel dat we weten waar we het over hebben. enigste probleem is dat het nooit echt lang heel bleef regelmatig ging er een nieuw blokje onder en zo (ding was meer stuk dan rijdend :( )

Zucht.. :L

Ontopic:
Nouja t is inmiddels wel duidelijk wat je moet doen denks, ik wens je iig heel veel succes! :o Laat ons ff weten hoe t afloopt. ;)
 
Back
Top