boete binnen---> verkeerde achternaam...

Spock

?!?
dag mensen, ik heb vandaag mn boete binnen gekregen van 30 euro, ik heet eigenlijk brand van mijn achternaam maar er staat braud, ik neem aan dat ik dit kan aanvechten maar hoe pcies?
 
Advertisement - register to remove this

ik heb maar besloten om zowiezo een bezwaarschrijft in te dienen.

Hier is het concept, mensen nog dingen op of aan te raden?

Dieren, 6 mei 2004

Betreft: bezwaarschrift

Geachte heer/mevrouw,

Op 6 mei jongstleden heb ik van het CJIB te Leeuwarden een beschikking gekregen ten name van de heer J.D Braud over een verkeersovertreding 28 januari 2004.
Aangezien ik niet de desbetreffende persoon in kwestie ben maar er wel enige overeenkomst bestaat over de ter naamstelling dien ik een bezwaar in.
In feite ben ik dus niet te gene voor wie deze beschikking is bedoeld maar omdat het mij zeer verontrust heb ik besloten u deze brief te sturen.

Mijn naam is:

Jesper-Daniel van den Brand
Zilverakkerweg 20
6952 DW Dieren

geboren op 30-01-1986.


Hoogachtend,







Jesper van den Brand
 
Dit gaat 100% zeker niet lukken.
Vroeger kon dit. Al was er maar 1 heel klein foutje.

Mensen gingen hier teveel gebruik van maken.
Nu mag er van alles fout zijn, je krijgt em toch.
 
Bespaar je postzegel maar :rolleyes:
Kleinere fouten worden rechtgetrokken bij de administratie straks, bezwaar maken heeft geen zin, je komt met zulke kleine foutjes niet onderuit.
 
gewoon opsturen dat bezwaar schrift... en brieven blijven sturen en als maar in hoger beroep gaan . :)

Een vriend van mij kwam onder 9 beukeringen uit na een hoop bireven :p
En die brieven waren nog slodiger dan dat ik bv een mailtje naar een vriend van me stuur.

nee heb je en ja kun je krijgen :p
 
Originally posted by A-Bizar
gewoon opsturen dat bezwaar schrift... en brieven blijven sturen en als maar in hoger beroep gaan . :)

Een vriend van mij kwam onder 9 beukeringen uit na een hoop bireven :p
En die brieven waren nog slodiger dan dat ik bv een mailtje naar een vriend van me stuur.

nee heb je en ja kun je krijgen :p

gaat hier om een boete van 30 euro..
knappe jongen als jij die in hoger beroep krijgt;)
 
Originally posted by Black Phantom
gaat hier om een boete van 30 euro..
knappe jongen als jij die in hoger beroep krijgt;)

nou en... gaat niet om het bedrag. 1 brief kan geen kwaad en als je 30 euro heel veel geld vind stuur je nog meer brieven.

Ik zelf had de moeite niet genomen. Zelfs niet voor 1 brief.
Maarjah... als je de brief al klaar hebt liggen zou ik m wel opsturen.

Het gaat om het principe. :)
 
het gaat niet om het bedrag|(

Artikel 14
1.
Degene die bij de rechtbank beroep heeft ingesteld, alsmede de officier van justitie, kunnen tegen de beslissing van de kantonrechter hoger beroep instellen bij het gerechtshof te Leeuwarden, tenzij de opgelegde administratieve sanctie bij die beslissing niet meer bedraagt dan € 70.

WAHV
 
Originally posted by Black Phantom
het gaat niet om het bedrag|(

Artikel 14
1.
Degene die bij de rechtbank beroep heeft ingesteld, alsmede de officier van justitie, kunnen tegen de beslissing van de kantonrechter hoger beroep instellen bij het gerechtshof te Leeuwarden, tenzij de opgelegde administratieve sanctie bij die beslissing niet meer bedraagt dan € 70.

WAHV

jongen lekker boeiend. Ja kan er echt wel werk van maken.
Gewoon een brief sturen naar de offi van jus en komt 9 van de 10 keer wel goed :)

Je hoeft niet gelijk te blaten : Ik ga ik hoger beroep....

Gewoon ff brieffie opsturen want die ligt toch al klaar
 
Originally posted by A-Bizar

Gewoon een brief sturen naar de offi van jus en komt 9 van de 10 keer wel goed :)

Ik mag toch echt hopen dat je niet bedoelt dat je 9/10 x je bezwaar grondig wordt verklaard :D

Mocht je het wel bedoelen met je echt ff met je hoofd hard tegen de muur slaan |( er worden veel meer bezwaaaren/klachten afgewezen dan toegewezen.

In deze geval klagen kan, maar de kans op slagen is netzo groot als dat ik zaterdag de Lotto win...
 
Originally posted by suzuki-kat
Ik mag toch echt hopen dat je niet bedoelt dat je 9/10 x je bezwaar grondig wordt verklaard :D

Mocht je het wel bedoelen met je echt ff met je hoofd hard tegen de muur slaan |( er worden veel meer bezwaaaren/klachten afgewezen dan toegewezen.

In deze geval klagen kan, maar de kans op slagen is netzo groot als dat ik zaterdag de Lotto win...

je blaat!

weet je hoevaak ik al wel niet dit heb mee gemaakt bij vrienden :

boete : nachtrust verstoring 30 euro was dat geloof ik.

Vriend ( meer een kennis : P ) stuurd een brief op ongeveer deze manier:

menneer , ik liep rustig over straat met wat vrienden. Kom er ineens politie keihard aanscheuren en zegt dat wij herrie maakten buiten.
Dat waren andere mensen maar ik kreeg een boete.

zeg maar op zo'n manier....

hij krijg een briefje thuis dat de boete verviel oid.

maarjah ... nogmaals :


NEE HEB JE EN JA KUN JE KRIJGEN!!!!!!!!!!!

waarom zo'n irri discussie. Hij kan het altijd proberen.
 
Back
Top