Wat kan ik hiermee

R08813

Leet
Ey mensen,

Ik heb een vraagje:

Ik ben net met mijn snorbrommer op de rollerbank geweest,
Ik kwam daar aan met mijn snorbrommer.. en ze vroegen mij hem op de rollerbank te zetten,dus ik zet hem erop en ik houw hem vast.De agent pakt de snorbrommer en gaf 10 seconde rustig gas, toen gaf hij vol gas 15 seconde ofzo.
Hij stond langs de brommer en hij was niet vast gemaakt.Ik kreeg btw een boete van 70 EURO :(. Trouwens toen ik richting de rollerbank reed reed de agent over het fietspad :s mag dat wel kank hier wat mee ofzo?

Kan ik hiermee op 1 of andere manier bezwaar op maken?

Groetjes en alvast bedankt , Robbie :)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Meestal zitten ze niet op snorbrommers , en agenten mogen overal rijden waar ze wille ;)

Ik denk niet dat je hier veel mee kan helaas!
 
nope wordt gewoon betalen.

vaak denken mensen dat ze kans maken, als de agent vergeet of gewoon vertikt dingen op de juiste manier te doen. hellaas is dit niet realistisch. op 1 of andere manier staat de agent zijn woord altijd hoger als de jouwe. leg je er dus bij neer, en betaal maar.

wil je uistel van executie, dan schrijf je een bezwaar, geef hun weer wat werk, en jou weer een paar maanden tijd. doe ik ook altijd als ik krap bij kas zit :p
 
Kan je nix mee... Snorbrommers moeten btw altijd zonder belasting worden getest, dus er gaat niemand op zitten...

@JP-TUNING

Als je in bezwaar gaat dan MOET je eerst gewoon betalen. Als je gelijk krijgt in je bezwaar krijg je je geld terug. Betaal je niet, dan wordt je boete gewoon verhoogd....
 
Unforgiven_nl said:
Kan je nix mee... Snorbrommers moeten btw altijd zonder belasting worden getest, dus er gaat niemand op zitten...

@JP-TUNING

Als je in bezwaar gaat dan MOET je eerst gewoon betalen. Als je gelijk krijgt in je bezwaar krijg je je geld terug. Betaal je niet, dan wordt je boete gewoon verhoogd....


nee, als je een eerste boete krijgt, staat erop dat je in bezwaar kan, en dat je dan nog niet hoeft te betalen. na de bezwaar kan je hogerop, en dan moet je wel de boete betalen, en die kan je terugkrijgen als je in je gelijken wordt gesteld
 
Back
Top