Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
kan iemand mij vertellen hoe je het beste de velgen van mijn sr kunt polijsten kzit er alleen mee hoe doe je die spaken of lukt dat wel met een borstel voor de boormachine of kun je beter met een dremel aan het werk gaan

thnx alvast
 
ik weet niet of je er met een dremel tussen kan ben nog niet aan het polijsten gebeurt pas als ik em niet meer gebruik over 2 3 weken is dat ongeveer maar kwil goed voorberijdt zijn :P
 
MAYKEL_MK1 said:
Met de hand schuren :) van korrel 80 t/m 1200

Met de dremel schuren is echt te grof, daar hou je dikke krassen aan over.

bullshit, ligt aan je toerental, als je laagste doet, en niet als een lijpo gaat staan te duwen erop valt het reuze mee..

maar je hebt wel gelijk dat je het beste alles met de hand kan doen
 
MAYKEL_MK1 said:
:?
is idd. een kut plek om te schuren, tis maar wat je dr voor overhebt :! :)


Dan maar ploeteren en kloten 8) het resultaat moet wel mooi worden natuurlijk en dat deel moet ook gepolijst worden maar jah toch bedankt he +ralf+
 
kom net weg bij de gamma in hardenberg en gevraagd naar polijstpasta wisten niet wat het was wel iets van weithsteen ofzo iets grijs met bruin blok maar jah iemand die dit weet of dit klopt???
 
Bruin blok is een poestblok,een groene een glansblok.Maar wat een grijs blok is....
Je kan ook commandant M4 polijstpasta halen bij de Gamma,gebruik ik ook altijd om te polijsten.
En spaar jezelf de moeite,ik zou niet een verkoper vragen van de Gamma.
Ik vroeg laatst naar een polijstblok en die hadden ze niet.
Vervolgens loop ik naar de Dremel afdeling om viltjes te halen en wat zie ik daar....een bruin poestblok.
 
jah ik heb overal gekeken heb al wel een poosje iets van dremel in zo'n klein potje maar is mega irritant maar kzal wel eens even verder kijken maar ortiz bedankt voor de info thnx +ralf+
 
carterkap van mij:
brommerjeroen0183cw.jpg
 
ortiz said:
Bruin blok is een poestblok,een groene een glansblok.Maar wat een grijs blok is....
Je kan ook commandant M4 polijstpasta halen bij de Gamma,gebruik ik ook altijd om te polijsten.
En spaar jezelf de moeite,ik zou niet een verkoper vragen van de Gamma.
Ik vroeg laatst naar een polijstblok en die hadden ze niet.
Vervolgens loop ik naar de Dremel afdeling om viltjes te halen en wat zie ik daar....een bruin poestblok.


Kheb het net ook even gekocht ga nu eerst werken vanaaf tegen half 9 probeer ik et wel even en kijk wel wat het is
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top