Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
Aprilia_area 51 said:
al het metaal is te polijsten :)


hmm zou je koper en alles dan ook kunnen bling blinge? das opzich heel andere kleur misschien krijg je dan wel spiegelend rood ofzo, ben je nog een beetje apart 8P
 
rs-ruud said:
hmm zou je koper en alles dan ook kunnen bling blinge? das opzich heel andere kleur misschien krijg je dan wel spiegelend rood ofzo, ben je nog een beetje apart 8P

Krijg je idd een goud/rood effect :)

(ja ik heb alles al gepolijst wat ik kon vinden :P, incl de douche :D )
 
Aprilia_area 51 said:
(ja ik heb alles al gepolijst wat ik kon vinden :P, incl de douche :D )

gsus dude :P jij ben wel ERG goed in overdrijven... als je je zo verveelt mag je mijn carterdeksel wel polijsten hoor ^^
 
Belgom

scooter fr€@k said:
heeft iemand van jullie al BELGOM ALU gebruikt
waar kan ik dit vinden want weet geen raad ???????
grtz


Ja ik heb er goede ervaringen mee als je goede polijstborstel hebt dan kun je hem best mooi maken maar je kan beter zoon blokje polijstpasta halen (groen/bruin)
 
hallo iedereen,
ik zat weer ff te kijken op heavymotor.com en vooral bij die rode
rocket 748 die marmerlook want die is egt te mooi maja is dat hele blok en die uitlaat en die velgen gepolijst? of verchroomd? wat denken jullie.
bedankt he

grt arno
 
wig1.jpg

wig2.jpg

duidelijkepickelk.jpg

snelgas2.jpg

snelgas3.jpg

rempot.jpg

rempot2.jpg

rempot4.jpg

carterkapppppfff.jpg

carterkap.jpg

ckap2.jpg

waterpomp3.jpg

plaatje.jpg

plaatje2.jpg

18482.jpg


zow heel lijstje
carterkap is dubbel n paar x omdat er veel vershil van tijd en korel tussen zat

greetz
 
Hey man, ziet er allemaal top uit alleen vind ik het spijitig van de vorm die je uit je waterpomphuis gefreesd hebt. niet mijn smaak maargoed. dat doet er niet toe toch. Ziet er echt top uit :)
 
Dat jou blok gestraald is zie ik ook wel :P

Ik wil zelf me blok polijsten alleen moest ff weten of er iets opzit of dak gelijk ken gaan schuren.
 
kan iemand mij vertellen hoe je het beste de velgen van mijn sr kunt polijsten kzit er alleen mee hoe doe je die spaken of lukt dat wel met een borstel voor de boormachine of kun je beter met een dremel aan het werk gaan

thnx alvast
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top