Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
K ben nu bezig met een blok van Aerox, carterkap en koelingshuis ook gedaan van die zelfde scooter

Eigen scooters gepolijst: Aerox carterkap, Uitlaat nrg, carterkap nrg, uitlaat Sylvie, en nog wel meer denk ik :X
 
als je je carter gepolijst hebt zit er dan egt veel werk in om het mooi de houden dus dat het niet gaat oxideren (dof worden) of valt dat wel mee?
 
areaarea said:
als je je carter gepolijst hebt zit er dan egt veel werk in om het mooi de houden dus dat het niet gaat oxideren (dof worden) of valt dat wel mee?
goed onderhouden met bv. belgom alu zou normaal goed moeten zijn.
 
wat si goed onderhouden elke dag elke week(is het egt veel werk of is gewoon af en toe schoonmaken en oppoetsen met belgon alu voldoende)
 
Als je velletje 1200 hebt, pak ff andere vel 1200 schuur deze tegen elkaar op, heb je 2400 ofzo, tenminste dat zei de plaatselijke auto-doe-het-zelver hier tegen mij.
Dan breekt de korrel en wordt het gewoon dubbel zo fijn.
 
areaarea said:
wat si goed onderhouden elke dag elke week(is het egt veel werk of is gewoon af en toe schoonmaken en oppoetsen met belgon alu voldoende)

Als je er elke dag mee rijd iedere dag echt poetsen met belgom alu. En in de regen rijden of als er plassen liggen kun je vergeten.
 
tram said:
Als je er elke dag mee rijd iedere dag echt poetsen met belgom alu. En in de regen rijden of als er plassen liggen kun je vergeten.

dus je moet het ong. na elke rid opoetsen en door regen rijden kan je zoiezo niet doen zeg jij ??????????????????????
 
Sven@srMHR said:
Schuurpapier korrel 80,120,240,500,600,800(en dan ook een keer met water),1000(en dan ook met water),1200(en dan ook nog een keer met water) en dat met polijst pasta en dan rond ik af met belgom aluminium.. zo doe ik het in iedergeval kweet niet of andere mensen het anders/beter doen?

Sven
oké, ik zal het onthouden ;)
Je doet het iig goed, echt mooi je carterdeksel :);)
 
M'n neef had z'n velgen prof laten polijsten voor een pak geld. Na een tijdje werd het dof. Dus onderhouden moet je wel. Maare ik denk dat dit bij velgen veel erger is dan carterdeksel of iets anders...
 
hey allemaal

nou moet zeggen dat het het polijstne hier zeker niet slecht gaat:)...ik heb zelf me achter velg/carterkap/blok gepolijst waterpomp en de helezooi verder wil ik nog doen ik zal ff kijken of ik ff een paar foto online kan droppen

maar het gene dat me wel opvalt uuhhmm et gene van mij bling blingt wel maar dat van sommige hier des te meer dus zal wel ff wat verder moeten schuren ben zelf al met korrel 800 bezig enzo...maar met me achter velg god, toen ik klaar was had ik geen nagels meer over :S


maar komt allemaal wel ik zal nog wel ff van mij laten horen :D

en btw ik zie nergen smilies om te gebruiken :|
 
Beetje klein spul waar ik nog aan bezig ben :)..

blingbling1.jpg


Heeft er btw nog iemand belgom nodig? Door misverstand heb ik nu 2 potjes gekregen vandaag :p dus heb er 1 over, ongeopend etc.. stuur anders maar ff pm :)
 
Detox said:
Beetje klein spul waar ik nog aan bezig ben :)..

blingbling1.jpg


Heeft er btw nog iemand belgom nodig? Door misverstand heb ik nu 2 potjes gekregen vandaag :p dus heb er 1 over, ongeopend etc.. stuur anders maar ff pm :)

lkkr veel werk aan het koppelinghuis gehad? bij mij is dat koppelinghuis niet echt goed gegoten. (en het is gewoon metaal dus schuurt het echt kut). of heb je het met een machine gedaan???

Btw: effe vraagje: hoe gebruik jij belgom? jij schuurt eerst zoals normaal en dan gewoon polijsten met blok. en wat doe je met die belgom?

je doet het gewoon op een doek en dan gewoon op het stuk wat je aan het polijsten bent? en dan gewoon met dezelfde polijstborstel gewoon erover gaan of hoe doe jij dat?

Effe snel m'n 21mm carb gepolijst aan de binnenkant. is aan de onderkant niet geschuurd zoals je kan zien maar daar kom ik niet bij man :s iemand tips mss :rolleyes:

carb_half_bling.jpg


carb_half_bling_2%20.jpg
 
Speciaalproduct voor het reinigen, polijsten, beschermen en glanzend maken van aluminium, koper en alle metaallegeringen.

Gebruiksaanwijzing:

Goed schudden. Belgom ALU met een schone doek inwrijven tot het behandelde oppervlak zwart wordt. Met een schone, zachte doek uitpoetsen. Regelmatig poetsen met Belgom ALU geeft een prachtig, glanzend resultaat. Na gebruik handen wassen. Buiten bereik van kinderden houden. Ontvlambaar.

Zo... recht van de verpakking af :p Wijst voor zich denk ik he :)
 
Detox said:
Speciaalproduct voor het reinigen, polijsten, beschermen en glanzend maken van aluminium, koper en alle metaallegeringen.

Gebruiksaanwijzing:

Goed schudden. Belgom ALU met een schone doek inwrijven tot het behandelde oppervlak zwart wordt. Met een schone, zachte doek uitpoetsen. Regelmatig poetsen met Belgom ALU geeft een prachtig, glanzend resultaat. Na gebruik handen wassen. Buiten bereik van kinderden houden. Ontvlambaar.

Zo... recht van de verpakking af :p Wijst voor zich denk ik he :)

ow ik dacht dat je dan nog polijste
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top