Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
met verfafbijt middel duurt het echt heel lang voordat je alle verf uit elk hoekje en gaatje hebt....kan je er beter ff laten zand/parelstralen

Sjoerd@Fs1 said:
met verfafbijt middel duurt het echt heel lang voordat je alle verf uit elk hoekje en gaatje hebt....kan je er beter ff laten zand/parelstralen
parelen anders krijg je diepe kraters ;)

DSCN0878.jpg

*engeltjes beginnen in koor te zingen*

8)

x8rX@Special said:
parelen anders krijg je diepe kraters ;)

beter eerst verfafbijt en dan parelen, dan is alles er zo af en toch nog snel weer glad te schuren..;)

/Edit: Jeroen, stop je nog een keer met die ongein ofuh?... :eek: :W +ralf+

polijsten

eey,
ik wil eens beginnen met polijsten maar ik weet alleen niet waar ik de benodigheden kan krijgen en wat ik presies nodig heb en hoeveel het mischien gaat kosten.
zouden jullie mij daar mee kunnen helpen?
alvast bedankt

grt arno

arno_aerox said:
eey,
ik wil eens beginnen met polijsten maar ik weet alleen niet waar ik de benodigheden kan krijgen en wat ik presies nodig heb en hoeveel het mischien gaat kosten.
zouden jullie mij daar mee kunnen helpen?
alvast bedankt

grt arno
Ja natuurlijk kunnen we dat.

LEES HET FUCKING TOPIC. :|

@Jeroen: Doe je weer goed man

POLIJSTHOER :*

Kheb nu me carterdeksel geschuurd, maar het lijkt alsof het polijstspul nie wilt hechten, ik krijg veel doffe plekken :S, ik heb het met een boor geprobeerd en met belgom, zijn er nog voorbereidingen voor het polijsten en na het schuren? :P

Dank je "ruud" :#

die had ik eerst ook, maar toen kwam mijn ma met een nieuw dekbed, dus ik een nacht eronder geslapen...

een HEL zeg je ik, een HEL x|

dus volgende ochtend kwam ik erachter dat mijn zusje mijn dekbed had, dus ik wil die terug jatten, gaat ze piepen, nee dit nee dat.

Komt mijn ma boven, jat dekbed, en zo slaap ik nu 8).

nu heb ik een fel rood dekbed overtrek 8P

ontopic (voor een keer :P ), soon velgen polijsten.

Kga binnenkort even standaard, waterpomphuis, carterkap, remhevels polijsten en in de winter effe de velgjes +ralf+ +ralf+
moet mijn scooter ook nog gebruiken he :p

eey,
ik heb hier nog een kickstartpedaal van een viva city liggen weet iemand hier of dat ook te polijsten is? wnat het is geen alu denk ik daar is het te zwaar voor lijkt mij maja is het te polijsten??
bvd

grt arno

Erg jammer dat velen niet de moeite nemen om even wat te lezen, er staat al 138383838382x beschreven hoe je moet polijsten, en ik heb 10 foto's van gepolijste kickstarts gezien, en nog gaan ze dit soort dingen vragen

Inderdaad,toen ik voor het eerst ging polijsten nam ik allemaal proefobjectjes.
Zo ben ik begonnen met de messenset van me ma,die zijn van rvs en is wel mooi geworden.
Aprilia_area 51 said:
al het metaal is te polijsten :)

met belgacom kan je toch niet polijsten??Dat is toch voor na het polijsten..?
Jesse@BlueSR said:
Kheb nu me carterdeksel geschuurd, maar het lijkt alsof het polijstspul nie wilt hechten, ik krijg veel doffe plekken :S, ik heb het met een boor geprobeerd en met belgom, zijn er nog voorbereidingen voor het polijsten en na het schuren? :P

Status
Not open for further replies.
Back