Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
Ik ben nu bezig met me waterpomp huis , carter , carterkap , rempotjes en startmotor.. maar ik heb dus gewoon dat std. opzetstukje voor dremel. Ik vind die niet echt top werken eerlijk gezegt, werken die lappenschijven ook goed voor op de dremel?
Ik plaatst hier wel foto's als het allemaal klaar is. Mzzl
 
Mijn lappen doek kan alleen op de boormachine, redelijk groot ding dus.. OP de dremel hep ik een kleinere van een ander materiaal.. Ik vind mijn lappen doeken ook beter werken.. Alleen bij me carterkap etc zijn kleine hoekjes wat moeilijker met d elappen schijf :)
 
wat voor opzet stuk voor de boormachine moet je hebben ik heb commandant m4 werd mij aangeraden de rest is hier in de buurt moeilijk te krijgen

als foto kan zou makkelijk zijn

thnx alvast +ralf+
 
Quincy@Aerox said:
Bedankt, ik zal wel ff kijken bij de gamma voor wat andere opzetstukjes. Anders koop ik gewoon een lappenschijf voor op de boormachine.
En koop er meteen effe een polijstborstel bij (3,95 ofzo) van schaapshaar die je om je lappenschijf kunt doen ;)
 
gepolijst24jo.jpg


mijn gepolijste spulletjes.
 
Hoe kun je beste je uitlaat schuren kben bezig geweest maar zitten steeds kleine putjes in heb de roest er nu beetje af als ik em polijst blijven die putjes er zitten en zie je heel goed

khoor het wel thnx alvast +ralf+
 
aprilia_racer46 said:
Hoe kun je beste je uitlaat schuren kben bezig geweest maar zitten steeds kleine putjes in heb de roest er nu beetje af als ik em polijst blijven die putjes er zitten en zie je heel goed

khoor het wel thnx alvast +ralf+

Ik begon bij mijn uitlaat met korrel 100. Totdat echt alle dikke putjes weg waren.
Toen 250 , 320 , 600 , polijst pasta. Zag er geweldig uit :)
 
RS-Vale-46 said:
@ Erwin: beter polijst je de uitlaat ophanging ook.

wel mijn comlimenten, ziet er netjes uit!!

:X komt nog wel een keer, carterkap moet ook nog over gedaan worden, aangezien ik er nog wat in ga dremelen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top