Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
Gepolijstestartmotorenwaterpomphuis.JPG


damn, hijs wel een beetje groot.. als jullie het erg vinden verander ik het wel. Ik heb geen mooie foto kunnen maken van het waterpomphuis, ik maak morgen goeie foto's. Vond het wel aardig gelukt voor de eerste x dat ik iets polijst. De startmotor is btw gedaan met een dremel, waterpomphuis met boormachine + lappenschijf.
 
Heb m'n Dell'Orto 21mm ook maar effe bewerkt.

gasschuif bling:
carb_half_bling.jpg


bovenkant ook al bling:
carb_half_bling_2%20.jpg


en toen de 2 "pijpjes" (hoe heet dat?) maar weggefreesd en geschuurd, gepolijst:

kleine kelkje erop:
do21_front.jpg


grotere kelkje erop (gat lijkt veeeell kleiner):
do21_front_2.jpg
 
denn1s said:
waarmee doen jullie je kelkjes + gasnaald?

dremel en?.. die kleine witte rondjes of niet?

ja die kleine ronde witte dingen. die gaan wel snel op vind ik maarja. gasnaald polijsten. wordt dat ook gedaan? ook maar eens doen dan +ralf+
 
Spasta said:
ja die kleine ronde witte dingen. die gaan wel snel op vind ik maarja. gasnaald polijsten. wordt dat ook gedaan? ook maar eens doen dan +ralf+

was te veel:P foutje sorry, maar ik heb dus ook eens die witte dingen gehad, en na 1 min was die op(zat bij me dremel) schoot niet echt op
 
denn1s said:
was te veel:P foutje sorry, maar ik heb dus ook eens die witte dingen gehad, en na 1 min was die op(zat bij me dremel) schoot niet echt op

maar je hebt verschillende soorten polijstborsteltjes, je hebt harden en zachten dacht ik. die zachte was bij mij gewoon rond en niet zo heel lang maar die harde die was best wel lang en rond en die liep uit in een punt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top