Een pompje waardoor de buddy van mn aerox vanzelf omhoog gaat! Lijkt me erg fijn en vond t er in het filmpje van tuub ook wel vet uitzien. http://www.scootertuub.nl/merch.htm#prettyPhoto_SlideShow2[SlideShow2]/0/Hier kan je posten wat je vandaag of iets eerder voor je scooter hobby / scooter gebruik gekocht hebt.
Een pompje waardoor de buddy van mn aerox vanzelf omhoog gaat! Lijkt me erg fijn en vond t er in het filmpje van tuub ook wel vet uitzien. http://www.scootertuub.nl/merch.htm#prettyPhoto_SlideShow2[SlideShow2]/0/
Malossi ecu
Malossi multivar
Polini kevlar belt
Dus net iets boven de 300 euro.
Alleen gaat de zippert nog steeds maar 60...
Heb het met 7,5 7,0 en op dit moment 6,1 geprobeerd. Met die 6,1 gram rollen vind ik hem het best accelereren en dat is best nodig aangezien het een aardig sloom ding is.Welke rollen heb je?
Project pagina? ben wel benieuwdMalossi MHR Team 06 voor op de allusz emhaer boekert
Mvt Millenium Race, en een mooie stage 6 r1200 voor op mn NRGHier kan je posten wat je vandaag of iets eerder voor je scooter hobby / scooter gebruik gekocht hebt.
Kan er binnenkort wel een pagina voor aanmaken.Voor de sprintert laatste een malossi mhr 7t en yasuni c21 uitlaat
en voor mijn straat rox wil ik nog een smoke koplamp en moet de afstelling nog fine tunen
Post automatically merged:
Project pagina? ben wel benieuwd
nette zip!Kan er binnenkort wel een pagina voor aanmaken.
Momenteel staat ze er nog een beetje zo bij. Vanavond kappen er weer af en dan zsm ff kijken wat ze doet op de bank, op straat niet aan de grond te houden doel is stiekem 25pk met een 19mm carb maar dat zal erg optimistisch zijn maar leg mn doelen altijd hoger
Informeer ff bij je tuner of monteur of hij er een 2fast zuiger en binnenkop op monteerd, moet je cilinder iets worden afgedraaid en je kop aangepast. Maar ik heb dat ook, en scheelt aanzienlijk met detonatie. Dan gaat je zuiger dus wat langer meenette zip!
ben zelf bezig met een malossi mhr 7t rox
Had eerst een stage 6 mk2 racing met een yasuni c16 maar nu dus die 7t met een c21
van de week carters laten kotteren en daarna het blokje weer opbouwen een pk of 18-20 zou mooi zijn haha
Heb wel meerdere scooters en ken een aantal vrienden die ook 2 takt hebben en een buiten boord motortje voor het bootje en was bulk deal kwam per stuk terecht op 7.50@Scootdelft sow, 25 flesjes? Ik doe een eeuwigheid met 1tje