Wat heb je gekocht voor je scooter topic.

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Hier kan je posten wat je vandaag of iets eerder voor je scooter hobby / scooter gebruik gekocht hebt.
 
Advertisement - register to remove this

*Smokey laag windscherm
*Andere CDI
*Nieuwe koppeling
*Nieuwe variateur

In tijdbestek van 2 weken. Kosten rond de €300 (excl. olie, transmissie-olie, bougie, stickers, 11-M7 bouten, nieuwe buddyseatrubbers, varioblokkeersleutel, koppelingblokkeersleutel, gashendel, variorollen, v-snaar, starterkransje, remblokjes)

Inclusief alles €400. Alles Zomer/5000km proof (hopelijk!)
 
Sito plus uitlaat 713 (new fly)
Michellin City grip 2 voor achter (new fly)
Hitte schild vespa origineel (new fly)
vertandings olie (new fly)

En een tecnigas silent pro 4t (kisbee)

V-Snaar Naraku (vivacity)
Variateur geleiders Polini Polini Variateurs (als reserve, voor originele vario)
Brandstofpomp Aprilia, Derbi, Gilera, Piaggio & Vespa origineel (new fly, voor reserve)
New fly stond al een tijdje stil dus mogelijk dat de benzine pomp vast zit (dus toch maar iets op reserve houden mocht het toch zo zijn)
 
Ik heb een hele mooie toeter gekocht voor op mijn scooter...
Met dubbele luchthoorn wel te verstaan, oude claxon was stuk dus heb ik deze maar gekocht.
Ga er vanuit dat ik nu beter hoorbaar ben op sommige stukken asfalt met een hoop verkeer.

Zoiets als uit de link: https://www.toetershop.nl/standaard-toeters-claxons/FIAMM-dubbele-luchthoorn-set

Ik kocht de toeter van een collega waar ook nog een extra relais bij zat, alles in verpakking voor 10,00 Euro.
Kon alles echter maar net kwijt achter de kappen van m'n Neo's, maar het is uiteindelijk gelukt en werkt prima!
112 DB gereed voor de maandagochtend... :grinning:, mits het niet gaat regenen.

En ik heb het spulletje binnen gehad uit dit topic: https://scooterforum.net/threads/zwakke-vonk.211272/#post-3527890

Werkt zoals het behoort te doen, ook maar 10,00 Euro.
@ broeder Hap, thnx nogmaals voor de link!
 
Een pompje waardoor de buddy van mn aerox vanzelf omhoog gaat! Lijkt me erg fijn en vond t er in het filmpje van tuub ook wel vet uitzien. http://www.scootertuub.nl/merch.htm#prettyPhoto_SlideShow2[SlideShow2]/0/

gaaf ding. Wil hem wel graag op mn liberty s, daarmee heb ik een knopje op mn stuur zitten die de buddy elektronisch van slot haalt.
Maar het lijkt alsof ze uitverkocht zijn, ik kan hem tenminste niet selecteren. HAd je deze toevallig nog op een andere site gezien?
 
25 flesjes 2 takt olie castrol rs
Vario rolletjes 4 setjes malossi
Vsnaar malossi voor typhoon helaas scooter gestolen + technigas silent pro uitlaat achterremblokken. Windscherm en spiegels voor mijn nieuwe jog rr. Naraku vario voor ludix+vsnaar 2 art 3 sloten. Nieuwe achterband + achtervelg typhoon michelin. Vast wel meer maar kan het nu niet zo 123 opnoemen
 
Voor de sprintert laatste een malossi mhr 7t en yasuni c21 uitlaat

en voor mijn straat rox wil ik nog een smoke koplamp en moet de afstelling nog fine tunen
Post automatically merged:

Malossi MHR Team 06 voor op de allusz emhaer boekert
Project pagina? ben wel benieuwd
 
Voor de sprintert laatste een malossi mhr 7t en yasuni c21 uitlaat

en voor mijn straat rox wil ik nog een smoke koplamp en moet de afstelling nog fine tunen
Post automatically merged:


Project pagina? ben wel benieuwd
Kan er binnenkort wel een pagina voor aanmaken.

Momenteel staat ze er nog een beetje zo bij. Vanavond kappen er weer af en dan zsm ff kijken wat ze doet op de bank, op straat niet aan de grond te houden doel is stiekem 25pk met een 19mm carb maar dat zal erg optimistisch zijn maar leg mn doelen altijd hoger
 

Attachments

  • IMG_20200803_080547_977.jpg
    IMG_20200803_080547_977.jpg
    265.4 KB · Views: 43
Kan er binnenkort wel een pagina voor aanmaken.

Momenteel staat ze er nog een beetje zo bij. Vanavond kappen er weer af en dan zsm ff kijken wat ze doet op de bank, op straat niet aan de grond te houden doel is stiekem 25pk met een 19mm carb maar dat zal erg optimistisch zijn maar leg mn doelen altijd hoger
nette zip!

ben zelf bezig met een malossi mhr 7t rox

Had eerst een stage 6 mk2 racing met een yasuni c16 maar nu dus die 7t met een c21

van de week carters laten kotteren en daarna het blokje weer opbouwen een pk of 18-20 zou mooi zijn haha
 
nette zip!

ben zelf bezig met een malossi mhr 7t rox

Had eerst een stage 6 mk2 racing met een yasuni c16 maar nu dus die 7t met een c21

van de week carters laten kotteren en daarna het blokje weer opbouwen een pk of 18-20 zou mooi zijn haha
Informeer ff bij je tuner of monteur of hij er een 2fast zuiger en binnenkop op monteerd, moet je cilinder iets worden afgedraaid en je kop aangepast. Maar ik heb dat ook, en scheelt aanzienlijk met detonatie. Dan gaat je zuiger dus wat langer mee
 
Back
Top