This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat doen met 5 miljoen?

En ja, hij heeft echt een vriendin, da's niet ons zusje waar die over opschept (ligt ie trouwens wel het vaakst mee in bed, maargoed).
 
Gewoon chill werk doen, en een huisje boompje beestje waarin ik het breed laat hangen. En een gedeelte op de bank zetten, en Burnacid krijgt van mij 10.000 euro :*
 
Voor 2 miljoen een mooie GT3 RS met nodige onderdelen, wielen banden en trailer met een mooie trekauto ( X5, range rover oid ) ervoor kopen.
Voor 1 miljoen een huisje met leuke straat auto ( M3 CLS bv ) kopen.

0,5 miljoen aan kleding en inrichting huis ( met pooltafel en bar! )

1,5 miljoen bewaren op een mooie rekening

Zoiets denk ik
 
tja..ik zou eigenlijk niet eens echt weten wat er mee te doen..iig een leuke auto en motor,scootertje opknappen,en dat was t zo wel..heb nu nog geen behoefte aan een eigenhuis,de rest bewaar ik dan wel voor als ik wel n huisje moet kopen...als ik dan nog genoeg heb na een aston martin DB7 een aprillia RSV mille "erre factory" en een miljoen aan onnodige troep voor mn scooter
 

Dewd, die 1,5 miljoen ben je binnen de kortste keren kwijt aan het [evenredig aan de aanschafprijs] hoge onderhoud van je huis, en auto's... Dus begin maar eens voorzichtig met die M3 CLS
 
autootje, huisje, motortje, huisje voor m'n ouders, miljoentje weggeven, scootertje erbij, en lekker op vakantie gaan ofcourse...

owja, en in mijn huis wil ik een geluidsstudio met wat leuke instrumentjes
 
weggeven?? u nice, waaraan?

Ik zou het nu lekker op de bank kwakken, en als ik op kamers ga een lekker huissie midden in Adam kopen, en de rest beetje chill wegzetten...
 
Groot gedeelte op de bank. Denk rond de 4 miljoen. Dan vervolgens leuke auto voor mijn ma kopen. Iets kleins voor mun pa. :#

Dan nog leuk auto'tje voor mezelf. En natuurlijk leuk scootertje opbouwen.

Voorlopig dan nog geen eigen huis. Paar jaartjes wachten tot de huizen prijzen flink gedaald zijn. rolleyes: ) En dan inrichten. BTW geen kasteel ofsow gewoon een leuk huisje waar je alles kwijt kan met redelijke garage. Beter een klein maar stijlvol huis dan een kasteel met een interieur waar je van over je nek gaat ...

edit/
Bedoeling is trouwens dat ik architect word, dus wrom een huis kopen bouw uhm zelf wel dan. 8)
 
Ik zou als eerste een mooie boot kopen, dus geen jacht van een paar miljoen, maar gewoon een leuke speedboat voor hier op zee, pk'tje of 300 moet voldoende zijn :+
Verder een leuke auto, type reeds overdadig op dit forum vermeld door Bartus@Nrg en een mooi huis met een luxe inrichting.
De rest zet ik op de bank en ik leef van de rente en eventueel als ik daar nog zin in heb, werk ik wat.
 
op de bank zetten,
een deel beleggen,
veel kleren kopen,
gewoon de dingen die veel mensen zouden doen (denk ik)
 
Eeeh nou, iig een vette bak kopen, behoudt zn waarde toch aardig, en dan een apprtementje ofzo, en mn geld wijs investeren

maar ondertussen wel leven als een koning heh
 
als ik nu 5 miljoen zou winnen dan ga ik me sjoppen voor een studentenhuis in E'hoven(ja ik koop er dan wel eentje ofzo) kamers verhuren ofzo.

leuk auto-tje voor mezelf, mischien een oude caddy om op te knappen(vind het echt kei gave wagens) beetje voor me broer, me zus en me ouders ofzo, en verders geen idee eik, owja een zodiac ofzo, zoals al eerder vermeld
 
een deel van het geld investeren op de sterrenbeurs 8P
Weer een scootertje kopen, huisje kopen, opleiding betalen en wat voor mijn ouders kopen. Mijn zusje laat ik achterwege
 
Oja, idd Bas een paar roodjes geven. En als ie geld nodig heeft voor het forum, kan ie bij mij aankloppen. en ik word Admin offcourse