Originally posted by Vassago
Uiteraard een deel spenderen, 1/5 aan kleren/auto/motor e.d.
1/5e deel idd aan een bedrijf spenderen, en daarna, mits het goed loopt, andere bedrijven uitkopen en die fuseren. Dan in een soort brede keten van allerlei producten verkopen
En die 3/5 staat en blijft sowieso op de bank staan voor eventuele noodgevallen denk
Oja, en mn broer 30 euro teruggeven
Qua werk, zou ik het organisatorische gedeelte van een/het bedrijf wel willen doen, lijkt me wel fun
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Een leuk huis kopen, maar nix belachelijks... Een leuke auto, maar niet te bizar... Verder lekker leven, en een bedrijf beginnen met dingen die ik leuk vind [auto's? scooters?]... Verder MINSTENS 25 uur per week werken [al dan niet in eigen bedrijf], omdat je je anders nutteloos en verwend gaat voelen...
lol8POriginally posted by Bart Nrg Mc2
Heren, als broertje van Mr. NRG MC2 kan ik jullie vertellen dat Bart veeeeeel te lam is om 25 uur/week te werken en met 5 miljoen gewoon met z'n lamme kloten de hele dag in bed blijft liggen. Het bedrijf waar hij het over heeft is waarschijnlijk het op grote schaal inkopen van bier voor eigen consumptie.
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Heren, als broertje van Mr. NRG MC2 kan ik jullie vertellen dat Bart veeeeeel te lam is om 25 uur/week te werken en met 5 miljoen gewoon met z'n lamme kloten de hele dag in bed blijft liggen. Het bedrijf waar hij het over heeft is waarschijnlijk het op grote schaal inkopen van bier voor eigen consumptie.