This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Waarom laten ze ons niet op normale wegen rijden(bebouwde kom)

YasinB

:: SA Slider::
Waarom laten ze ons niet op normale wegen rijden(bebouwde kom) ???

-Ten eerste ik denk dat het een stuk veiliger is voor fietsers :W
-En dat we dan met een hogere top mogen laten rijden max. 75 Km/u.

Ik snap echt nie waarom ze dat nie doen.....
mjah heb er een reden voor die lui zijn gewoon achterbaks het enige wat ze willen is hoe sneller hoe beter des te meer de boete is !!!!

Originally posted by Runneraman
Waarom laten ze ons niet op normale wegen rijden(bebouwde kom) ???

Uit welk jaar kom je man? We rijden al kweetniethoelang IN de bebouwde kom op de weg |( |( |(

Re: Re: Waarom laten ze ons niet op normale wegen rijden(bebouwde kom)

Originally posted by Puch NTT

Uit welk jaar kom je man? We rijden al kweetniethoelang IN de bebouwde kom op de weg |( |( |(

ok maar daar heb ik het niet over waarom mogen we dan niet op de wegen rijden zodat we harder mogen rijden

Buiten de bebouwde kom op de weg mogen rijden... zodat je niet met 40 fietser omver blaast... en binnen de bebouwde kom word omver geblazen terwijl je 30 gaat door autos die 50 gaan

Bedoel je dat ?

sorry hoor

Maareh hoe moeten wij weten waarom ze dat niet goed vinden?

Fortyn wil iig af van de kleine snelheids overtredingen met auto's! Misschien heeft ie ook wel wat voor scooters in petto

Originally posted by Puch NTT
sorry hoor

Maareh hoe moeten wij weten waarom ze dat niet goed vinden?

Fortyn wil iig af van de kleine snelheids overtredingen met auto's! Misschien heeft ie ook wel wat voor scooters in petto

laten we het hopen..
maar hoe dan ook ik denk niet dat iemand hier van het forum zich echt aan de snelheidsregels houdt :|

Originally posted by Pino D'Ambini

laten we het hopen..
maar hoe dan ook ik denk niet dat iemand hier van het forum zich echt aan de snelheidsregels houdt :|

ik rijd precies 30 binnen de bebouwde kom en 40 buiten de bebouwde kom.

behalve als ik langs kleine kindjes of mensen met een handicap kom, dan minder ik mijn snelheid.

Volgens mij bedoeld ie dat we steeds op het fietspad en dan weer op de weg moeten. Soms denk ik van: Ja mazzel, dan moet ik bv. 1 meter op 't fietspad rijden en dan meteen weer de weg op:|

Maar 75 km/u is niet echt op ELKE scooter veilig..
die van ons mam is bijna niet stil te houden als je 75 rijdt
(Rush RX)

Ja denk echt wel dat ze gasten met ne scooter in de bebouwde kom 75 zullen laten rijden op de baan. Hier in belgïe mag je op de baan rijden tenzij er bord staat dat je verplicht bent op het fietspad te rijden. Alleszins met B-klasse