RemcoV said:Toen wilde ze de leraar nog aan gaan klagen wegens het niet wille helpen van die maroc en dat hij zo veranderde in een moordenaar
Ik kan hier veel dingen gaan lopen vertelle maarja , Nederland is gewoon KUT op dit moment , ze zijn veelste fout bezig
Liefdes lessen voor allochtonen , gvd hoeveel rollerbanken extra moeten ze ervoor neerzette :X
Belastingen omhoog , hoppa al het zuur verdiende geld gaat naar doelen waarvan je denkt? Als die mensne er niet waren geweest hoefde het er ook niet naartoe :X
hebo-aeroxje said:Iedereen is weer lekker rechts hier ...
Zit elke dag in Amsterdam in de tram / metro, zit ook vaak zat respectloos tuig in ...
Dat hooggeplaatste politici en ondernemingsraden ook af en toe zwaar in de fout gaan is absoluut waar, ondanks dat deze mensen vaak keurig geleerd hebben hoe het WEL moet. Maar toch durf ik een link te leggen tussen gedrag wat absoluut niet toelaatbaar is, en opleidingsniveau ...
Het HOEFT niet, maar ik zie t wel vaak samengaan ... Wat is jullie idee hierover?
-[inferno]- said:o nee he niet weer zon topic :|
als we voor elk voorval een topic moeten gaan plaatsen kunnen we het hier beter omdopen tot fok.nl :L :r
we weten allemaal waar dit op uitloopt, een ABUS :L
dus nok gewoon met die onzin te posten.
RickH said:Ik vraag me af of die jongen zen piemeltje wel omhoog kon krijgen 8)
GAAT KAPOT HIER
wel triest opzich
Hornymoose said:in mijn klas zitten er ook zo'n paar ze werken haast samen, had ruzie met eentje dag erna komt een groep turken naar mij, begonne ze te duwen etc en zeggen dat ik racist was alhoewel ik alleen busokind zeimaarja triest een ventje van 15 tussenpakken als je 20-25 bent :L
Waarom zou een moderator zijn mening niet mogen geven.. je bent immers gewoon een mens, en meningen zijn vrij om te uiten.denn1s said:jammer dak mod ben, had me mening graag gegeven:W
O'Reilly said:Waarom zou een moderator zijn mening niet mogen geven.. je bent immers gewoon een mens, en meningen zijn vrij om te uiten.
denn1s said:neej, als mod zijnde kan je te ver gaan, en moet je netjes in je taalgebruik blijven
Kijk, zie je dat het wel gaatdenn1s said:laten we het er op houden dat ik het niet echt van dit type volk moet hebben
O'Reilly said:Kijk, zie je dat het wel gaat
denn1s said:ja met veel moeite hoor, hihi,
hier in hellevoet hebben we er ook meer dan genoeg,
was het maar vroegaaah, toen wist ik geen eens wat een buitenlander was