This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Waar gaat het heen met deze maatschappij?



benk 't helemaal mee eens...als je zoiets zegt is 't gelijk: RACIST!!!! Maar ik denk dat op het moment verschrikkelijke veel mensen het egt zat beginnnen te worden...maarjah er komt vanzelf een moment waarop iedereen dat in ziet maar dan is 't waarschijnlijk al te laat...
 
Iedereen is weer lekker rechts hier ...

Zit elke dag in Amsterdam in de tram / metro, zit ook vaak zat respectloos tuig in ...

Dat hooggeplaatste politici en ondernemingsraden ook af en toe zwaar in de fout gaan is absoluut waar, ondanks dat deze mensen vaak keurig geleerd hebben hoe het WEL moet. Maar toch durf ik een link te leggen tussen gedrag wat absoluut niet toelaatbaar is, en opleidingsniveau ...

Het HOEFT niet, maar ik zie t wel vaak samengaan ... Wat is jullie idee hierover?
 
Al deze ellende in het nieuws en die domme antwoorden van ondervraagden, dat stelen normaal is :X, wekt alleen maar meer agressie en racisme op bij de nederlanders. Niet meer dan een logische reactie. Maar de naam van allochtonen die wel normaal zijn en kunnen nadenken wordt zo ook ondergepist...

En dan begin ik nog niet eens over die kromme wetgeving in Nederland waardoor die figuren niet eens hard gestraft worden...:| 8P
 

Luister eens voor de gein een nachtej mee op de scanner naar de amsterdamse politie.
9 van die 10 misdrijven word gepleegd door een naffer...
 
-[inferno]- said:
o nee he niet weer zon topic :|
als we voor elk voorval een topic moeten gaan plaatsen kunnen we het hier beter omdopen tot fok.nl :L :r
we weten allemaal waar dit op uitloopt, een ABUS :L
dus nok gewoon met die onzin te posten.

Als je der last van hebt kijk je tog niet in het topic, verder ga spele ofzo :X
 
in mijn klas zitten er ook zo'n paar ze werken haast samen, had ruzie met eentje dag erna komt een groep turken naar mij, begonne ze te duwen etc en zeggen dat ik racist was alhoewel ik alleen busokind zei maarja triest een ventje van 15 tussenpakken als je 20-25 bent :L
 
jeuj, ik heb hier ook een zeer uitgesproken mening over, maar dan heb ik cker een warning aan muh reet hangen.
zegt genoeg denkz?...good
 

en da's gewoon het hele probleem met die apen....ze lopen ALTIJD in groepjes...
 
O'Reilly said:
Waarom zou een moderator zijn mening niet mogen geven.. je bent immers gewoon een mens, en meningen zijn vrij om te uiten.

neej, als mod zijnde kan je te ver gaan, en moet je netjes in je taalgebruik blijven
 
O'Reilly said:
Kijk, zie je dat het wel gaat

ja met veel moeite hoor, hihi,
hier in hellevoet hebben we er ook meer dan genoeg,

was het maar vroegaaah, toen wist ik geen eens wat een buitenlander was
 
denn1s said:
ja met veel moeite hoor, hihi,
hier in hellevoet hebben we er ook meer dan genoeg,

was het maar vroegaaah, toen wist ik geen eens wat een buitenlander was

Op mijn werk stikt het van de buitenlanders ...

Maar ze zijn eigenlijk allemaal erg aardig en ik heb er dan ook nooit problemen of iets dergelijks mee. Maar dat is het nu juist ook denk ik, die mensen hebben een sociaal leven met een baan, een gezinnetje en een hypotheek.

Dat volk dat niets bijzonders te doen heeft en te lui is om fatsoenlijk voor het geld te werken, daar heb je niets aan ...