VT Supercharged Prostock Honda

Een kleine update dan speciaal voor DJ:#

Laatste tijd eigenlijk niks aan de 4 takt gedaan i.v.m. druk druk druk.
Gisteren is de machine in elk geval ingeschreven voor Jubbega. Dan ligt er ook een intercooler klaar die ik nog pas moet maken. Dan afstellen :)
Mocht het apparaat nog niet goed lopen op hogere toerentallen dan ga ik de vuldruk verlagen, en verder proberen.

Maar goed zoals hij nu loopt rijd je ook niet voor lul mee hoor :)
 
Hee Mario, leuk om dit project eens te zien. Had hem tijden terug al eens bij jerry zien staan. Succes nog!

PS. mocht iemand nog een inschrijfformulier willen voor jubbega PM!
 
En dan krijgen we nu reacties dat jij niet zo moet zeuren :p

Ben benieuwd wat het monster gaat doen @ Jubbega, ben ook wel benieuwd naar wat degelijk filmmateriaal waar hij goed te zien is.
 
Vuldruk verlaagd d.m.v. een grotere poelie op de blower; mappings aangepast en hij loopt nu gezond :)

Volgende jaar meer vuldruk en intercooling; dan gaat ie wel over de 30 pk heen. Maar vind het voorlopig wel prima zo. Eerst maar es zien of alles een beetje heel blijft. In ieder geval volgende week in actie te zien @ Jubbega:W

VTHonda.jpg
 
Eigenlijk zou Stephan rijden, maar die heeft vrijdag zijn sleutelbeen gebroken. Dus nu moet ik zelf maar :rolleyes:

Als ik maar onder de 8 seconden rij dan ben ik tevreden :)

gaat goed met je rijders:p

hij klinkt in ieder geval goed hard-:-
 
Nette score mario .
Maar hij draait best veel toeren wat ik nie gewoon ben van een 4tackt maar hij geeft ze vermogen mooi af dus denk dat je er een nette tijd me kan rijde suc6
 
Hij moet toch best onder de 7,5 kunnen doen 8)

Tjah ik zit erop he:rolleyes::p

Maar met het vermogen ben ik zeker niet ontevreden. Ook door de versnellingen heen loopt hij erg mooi; vermogen blijft boven de 20 pk met maar 4 versnellingen :)
 
Dat van dat rijden is een geintje: ik rijd met de Derbi van Rienk, die heeft nl. een hersenschudding opgelopen 8P :r (niet met de sprinter hoor)

Dus bij deze: beterschap voor Stephan en Rienk!
 
Back
Top