VT Supercharged Prostock Honda

Gisteren in Lisse geweest @ SBO sprint. Was een mooie baan! Helaas wel een beetje schijtweer maar toch nog 4 keer kunnen rijden.
1e run was gelijk de beste, snelste tijd 7,57 seconden. Dat is 0,3 seconden sneller dan in Damwoude. Ik ben dus wel tevreden :)

Komende winter intercooling erop en de vuldruk omhoog. Proberen over de 30 pk heen te gaan.

Mooi filmpje van de 4 takt die ik @ Youtube vond. De maker is mij onbekend, maar iig bedankt voor het uploaden :)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=nsNgo9rVQe0"]YouTube- SDC11925.AVI[/ame]
 
heb je er een launch control op geprogrammeerd?
lijkt wel zo op 1:32 van het filmpje:D

mooi dat het allemaal zo goed loopt in ieder geval+pippi+
 
Je hebt veel sneller gereden mario!

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=QbPiXFlCWpo&feature=player_embedded"]YouTube - gerben tegen mario @ SBO lisse[/ame]

Die 0.47 op het begin op het bord is toch de reactie tijd? Daarbij is er een eindtijd van 7.574! Dan heb je wel een dikke tijd neergezet!
 
Ja maar toch denk ik wel dat het kan met dit apparaat, zeker met een quickshifter. Vooral onderin is hij snel weg, helaas valt de topsnelheid wat tegen. Ook had de rijder erg vaak rood dus wie weet wat voor tijd er anders gereden was :p
 
Zag er weer goed uit mario! Tijden beginnen nu al mooi competatief te worden, nog even wat knutselen deze winter en de 7seconden grens komt mooi dichtbij! Reed gister ronald nou of stephan? Want die schelen qua gewicht ook nog wat!
 
Hey mario de honda deed het vondt ik weer zeer goed in lisse, wat ga je er van de winter aan verbeteren om hem met jubbega weer fris aan de strat te krijgen gr, sander
 
misschien datie nog langer op de vertanding kan als hij onderin zo sterk is? Ik denk dat hij dan nog wel meer kan versnellen dan met zo'n korte bak.

Of ligt het anders Mario?
 
Genemuiden

Nou de Honda doet het weer dus in Genemuiden is ie te zien :) Tijdens (of net na) de sprint in Lisse vorig jaar is er een inlaatklep gebroken. Daardoor is de cilinderkop beschadigd (een klepzitting was helemaal kapot, zuiger beschadigd, verbrandingskamer beschadigd). Maar inmiddels - met veel dank aan Jaco Mourik - is de kop weer gerepareerd. Mijn neefie Ronald (die er ook op gaat rijden in Genemuiden) heeft afgelopen week zelf alles weer in elkaar gezet, en hij loopt weer helemaal goed.

Het plan was om er gelijk water-injectie op te bouwen. Dat staat ook al klaar, maar omdat ikzelf vanwege een klaplong een weekje in het ziekenhuis lig, gaat dat er niet van komen. Daar gaan we dus deze winter mee bezig :)
 
Back
Top