VT Supercharged Prostock Honda

Als het vermogen goed op de weg gebracht wordt moet ie toch aardig meedoen, in Damwoude gaan het zien :)

Directe concurrentie voor Rienk en de Dijkman sprinter zal het in Damwoude denk ik nog niet worden, maar de tijd moet wel richting de 7,5 seconde kunnen. Ronald gaat er iig de volgende wedstrijd op rijden, en ik zal zorgen dat alles dan 100% voor mekaar is met de koppeling en vertanding. En dan zien we wel :)
 
ik heb met een camera wat filpjes gemaakt oa van dit monster rijdend
dat geluid was monsterlijk
ik zal de filpjes zo snel mogelijk op youtube zetten en hierop
 
ik heb met een camera wat filpjes gemaakt oa van dit monster rijdend
dat geluid was monsterlijk
ik zal de filpjes zo snel mogelijk op youtube zetten en hierop

Is het al gelukt met youtube? Ben wel benieuwd naar die filmpjes :)


benieuwd naar de filmpjes
koppeling en vertanding al gefixt? had je niet veel geoefend dan mario?

Koppeling en vertanding fix ik deze week, en dan meer testrijden idd. Had zelf voor Jubbega niet echt getest, alleen paar keer start geoefend.
 
Hey Mario,

Hierbij nog een foto+3 filmpjes (Let op het geluid doet het nog niet....:S)

Gr Patrick

hpim6244.jpg


[ame="http://www.youtube.com/watch?v=DE8Hm53k4n0"]YouTube- VT 4 takt Pro-stocker run 1[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Bv4yDmnS37g"]YouTube- VT 4 takt Pro-stocker afslaan[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=kdrBG9uWYpg"]YouTube- VT 4 takt Pro-stocker Run 2[/ame]
 
dit doe je toch met een carb?
zou het niet wat zijn om een klein trotle body tje te pakken en het daar op te laten lopen
met een ecu
die tb's bestaan wel in klein formaat kijk maar naar bijvoorbeeld cart tuning of naar itb's van autos

trouwens wel echt een vet apparaat!
hoeveel pk heeft die sym nou?
 
vond nog een filmpje op youtube

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=rjmHsG6FH7Y&feature=related"]YouTube- Pro-stock jubbega[/ame]
 
Beetje een late Damwoude 2010 update, maar goed. In Jubbega wat problemen gehad met een slippende koppeling, te lange vertanding en trage coureur :)#); deze problemen allemaal opgelost voor de sprint in Damwoude. Extra plaat in de koppeling gemaakt dus, voortandwiel 2 tandjes kleiner en neefie Ronald op de brommert gezet. Ook de toerenbegrenzer verzet van 14500 naar 15500 toeren en naar Damwald gegaan voor de sprint :)

Aldaar ging Ronald de 1e heat rijden met gelijk een 7,9s op de klok. Al 0,6 seconden sneller dan ik @ Jubbega. Dat ging dus wel goed. 2e heat zelfs een 7,8 gereden @ 110 kmh met 0,0x reactie dus veel harder kan het niet.
In de omloop een dikke wheely geboekt (zie plaatje) en weer 7,9 gereden.
Dat was niet snel genoeg om door te gaan, maar zoals gezegd zit er momenteel niet veel meer potentie in de machine en ik was wel tevreden.

brommersprint20201020171.jpg


Voor Genemuiden ga ik weer wat dingen veranderen met de nokkenastiming en intercooling voor meer vermogen. 30 pk / 16 Nm moet eigenlijk wel te halen zijn (is nu 25 pk / 13,5 Nm). Ook ga ik proberen een quickshifter erop te maken. Sowieso is er meer vermogen in het middengebied nodig omdat de sprinter maar 4 versnellingen heeft. Van 1 naar 2 en van 3 naar 4 valt de machine teveel 'dood'. Eerst dus meer vermogen zoeken, eventueel komende winter een 5 of 6 bak.

Ciao:)
 
Back
Top