'vroeger'

krizzz

STREETMAGIE ROELT
Heeeeeeel HEEEEEEEEL lang geleden.. toen ik net i'net had.. was er ook een scooter forum.....waarop misshcien paar gasten zaten die hier nu ook zitten(rewd volgens mij)...naam van forum weet ik niet meer.. maarruh,.. er poste ook een kerel.. die zich KTM noemde. (kymco Tunings Manager)
er gingen geructhen dat dit toen Paul Hoekendijk was....maarjah....
iemand enig idee?
 
Advertisement - register to remove this

scooters.infobelgium.com ?
smile.gif
 
Ja ik was daar ook, hehe alleen onder andere nickname.
Met die fuckin eddy101 ofzo, damnz dat was lang geleden!
Mja forum ging opeens offline, en kwam nooit meer online.
 
en zelfs ik was er!! en inderdaad die wallaroo gast hadden ze mogen afschieten!!
Maar is toch noig niet zolang geleden??
 
Ja, ikke ook. Ik snap nog steeds niet wat ermee gebeurd is. Kennen jullie Michel nog? Uit Brunssum. Die wist er toen het meeste vanaf. (zeg maar een soort van Arne). En ik kan me nog ene Mark herinneren, en uiteraard eddy 101. KOOP EEN WALLAROO

greetz Tim
 
jep ik was daar ook, is alweer een lange tijd geleden man, denk alweer 2jaar bijna...
ik weet nieteens me nickname meer die ik daar gebruikte.
jah die fucking eddy101 had ook altijd te zeiken met zijn "koop een wallaroo" gedoe....

laters
henk
 
En ik! En ik! Ik was er dus ook, en ja die Ed101 was altijd weer feest. Krizz ken ik daar ook van geloof ik.

SvR
 
Dat forum was in het begin (1998 ofzo) super rustig, 1 keer per week een post ofzo, pas nadat ik een link ernaar gemaakt had op die scootersite werd het een beetje druk. Was niet omdat mijn site zo goed was, maar ik had net uitgevonden hoe je kon scoren bij de zoekmachines dus mijn site stond overal op 1 voor 'opvoeren', gnegnegne
smile.gif
 
hmzzz hehehe.. eddy101 jah...

dan was het weer heeeeeeeeeel lang rustig.. en dan kwam die aarz weer...
geinig.. om te zien dat veel mensne hier daar ok zaten.. het is echt al 2 jaar geleden ofzo...
 
Vroeger:

toen de lucht nog schoon was, en de sex vies...

toen de vissen nog te voet gingen...

toen ze nog houten cd's hadden...

toen de radio nog op kolen liep...

toen honden nog uit hun kont blaften...

Hehe, flauw
smile.gif


Greetz.
 
mja vond KTM ook wel grappig, wist altijd precies wat voor drukveer + rollen + trekveren je moest hebben bij elke setup.
Kreeg je ook van die leuke vragen:

Topic: Vraag aan KTM
smile.gif
 
Back
Top