Vroeger (oldskool herinerringen)

Status
Not open for further replies.

Henk_de_mol

Old skool member
Af en toe dan denk ik wel eens terug aan die tijd dat met evo rijden maar voor enkele bestemd was. Toen nrx nog heerschtte, toen Arne DA BOM was met zijn zip en al het goede uit klaaswaal kwam, toen de meeste nog dachten dat C20 een explosief was, toen manston nog een hoerecilinder was die alleen maar kon vastbeuken, toen een testbank nog niet ontdekt was, toen 80 digitaal wreed was, toen de politie nog niet controleerde, toen snachts blazen wreed was, toen Prozhen en Razkin nog aanwezig waren, toen 15 pk immens veel was, toen het forum nog maar 1000 leden telde, toen.....

Ag, soms denk ik wel eens aan deze mooie tijd met weemoed terug.....

Meer mensen met deze verschijnselen..? :)
 
Advertisement - register to remove this

Toen Almelo uber heerschtte boven alles.. Eigenlijk is voor mij daar alles begonnen (en in Carole ook grotendeels;))
 
Misschien heb ik nog wat mooie fotos van meeting bij truckstop acht en almelo om de herinneringen te versterken.
 
Doe goed en plaats ze... :)
Almelo was in feite de eerste echte forum meeting... Natuurlijk waren er wel listmeetings e.d maar toch.. Deze was toch wel btje aan het begin van alles.. Keb het boekje hier trouwens nog voor me liggen van Almelo :)

Leuke fotoos Inne ;)
 
Heb je die nog steeds?
vroeger toen Bart al zijn reply's eindigde met greetz...
toen iedereen met vlagen elkaar na praatte met bijv: dewd (varken|( )
 
2002 kennismaking met 'Beer and Banana' race :D :D

Twee tafels.. eentje bier, eentje bananen en daar moet je rondjes rond rijden en telkens een biertje en banaan blijven eten :D :D

25-1075209931.jpg


25-1075210447.jpg
 
Ja, ik pestte hem altijd door DaanTje te zetten :).. En Prozhen was ook de bomb met zijn aerox, hij werd btje legende omdat hij bijna niemand hem in het echt heeft ontmoet (op Bas na toch?)
 
Ik herinner me ook Klaaswaal 2001 nog een filmpje van Tino met de vliegende testbankscooter :X
 
Inne, ik kan me nog herrinerren dat ik op de oude JAVA chat dacht dat Razkin en Razma dezelfde persoon was :) Maar dat werd snel verholpen.. Ook kan ik me nog heel goed herrinerren dat jij met de ST.net site begon en info verzamelde en zo..

Dat ding van Arne dat eraf vloog ja, das ook legendarisch..
 
Originally posted by Enrico@nrg
Ook kan ik me nog heel goed herrinerren dat jij met de ST.net site begon en info verzamelde en zo..

niemand nam me toen echt ook serieus ofzo :rolleyes:
 
Het was een tijd dat men nogal eens wat uitprobeerde ipv alles maar meteen te laten bewerken.
En een hoop geld neer te leggen voor iets waar ze de ballen verstand van hebben.

Een tijd dat je als klant meer contact met je dealer had ipv een online order bedrijf
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top