Vroeger !!! (1996) uit de oude doos !

Makker

MHR testrijder
Ik zit nog steeds met een verneukte poot thuis, dus heb ik ff oude scoot pics bekeken.

Ik ben benieuwd wie er al heel lang een scoot heeft, dan heb ik het over de jaren 1994/95/96/97. (vorige eeuw) niet na deze jaren. Dus geen noobs ! ALLEEN VOOR BEJAARDEN, scoot rijders

Ik rij met m'n eigen scoot sinds 7 september 1995

Deze pix is uit maart 1996, een vriendin van mij kreeg haar Buxy die dag. (Speedy met Leo er onder, ik moest hem van m'n pa, gelijk op fokken ):W

1018530406Scoots_1996.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Koel.. leovinci was toen ook zo'n beetje het enige merk dat uitlaten leverde voor scooters ofnie? :)

Us kijken of ik nog pics van mn eerste NRG met Leo W kan vinden :) uit '99 ofzo
 
dan heb ik het over de jaren 1994/95/96/97.
dus niet daarna !!!!! MENSEN van het EERSTE UUR !!!!
 
Last edited:
Originally posted by Sjoerdyo


Dit vind ik al aardig vroeger :p

Nog verder daarvoor zat ik in de brugklas ofzo

Ja oke, maar das nog niet zo lang geleden !
Anders kan iedereen een pic of verhaal hier neer zetten, maar dan is het niet zo leuk.
Het moet echt oud zijn, vroeger was er niet zoveel te koop.
 
Originally posted by Makker


Ja oke, maar das nog niet zo lang geleden !
Anders kan iedereen een pic of verhaal hier neer zetten, maar dan is het niet zo leuk.
Het moet echt oud zijn, vroeger was er niet zoveel te koop.

dude, 1999 is alweer 3 jaar terug... veel mensen waren in '95 ofzo nog niet eens 16. Ik heb nog wel een foto gevonden van m'n eerste NRG ('99), maar geen scanner... is toch vage foto :p
 
199
Originally posted by NastroAzzuro


dude, 1999 is alweer 3 jaar terug... veel mensen waren in '95 ofzo nog niet eens 16. Ik heb nog wel een foto gevonden van m'n eerste NRG ('99), maar geen scanner... is toch vage foto :p

Dat weet ik maar ik zoek mensen die voor 1998 al reden. !!! Mensen van het eerste uur !!
Het gaat er om, dat toen veel minder shit te koop was dan nu !!!!
 
Last edited:
Ik reed in '93 en '94 op een Vespa Ciao, telt dat ook mee?
Zal eens kijken of er nog foto's van die koffiemolen zijn...
 
dit is de phantom die ik heb gehad alleen dan op de dag dat me broer 'm splinterneuw had gekocht,heb dat ding een 1,5 jaar gehad(kreeg 'm op me 15e),heb 'm toen verkocht en die gozer heeft 'm helemaal verneukt doet diep in je hard toch pijn:'( :'(
phant.jpg
 
Back
Top