Kerbinos said:Jongens,
Ik heb gisteren een gesprek gehad met kees van Gaalen!
Als je de sobw een betreffende E-mail stuurd met je start nummer, naam enz. En natuurlijk dat je mee wilt rijden op lelystad.
Dan is het allemaal geen enkel probleem!
Ik ben er!!
Gr Kerv -:-
Kerbinos said:Als je de sobw een betreffende E-mail stuurd met je start nummer, naam enz. En natuurlijk dat je mee wilt rijden op lelystad.
Sander said:Heel simpel: Iedereen kan een leuke brief in elkaar flansen, waarin je ontheffing vraagt..... Zij kunnen leuke mededelingen doen, en daarna niet meer reageren... Zo kun je toch je ontheffing verkrijgen:
"Geachte sobw,
bla, bla, bla, ontheffingsaanvraag verhaaltje
Als ik voor 29 Juli 2005 a.s. voor 18:00 uur geen reactie van uw kant vernomen heb, ga ik ervan uit, dat deze aanvraag goedgekeurd is. Dit aangezien ik een reactietermijn van 3 en een halve dag, voor een proffesionele organisatie als de uwe, meer dan voldoende acht.
Hoogachtend,
naam rijder & Startnummer"
It's so simple
Ellebel said:Rick hoopte al dat iedereen nu zou afhaken.. hoeft ie er niet zoveel in te halen op de baan
Kerbinos said:Ik heb me plannen gewijzigt!
Zaterdag / Zondag Circuit dag @ Croix met de CBR600
-:-
Dit heeft niet zo veel zin, je hebt pas vrijstelling nadat je hem schriftelijk hebt ontvangen.Sander said:Heel simpel: Iedereen kan een leuke brief in elkaar flansen, waarin je ontheffing vraagt..... Zij kunnen leuke mededelingen doen, en daarna niet meer reageren... Zo kun je toch je ontheffing verkrijgen:
"Geachte sobw,
bla, bla, bla, ontheffingsaanvraag verhaaltje
Als ik voor 29 Juli 2005 a.s. voor 18:00 uur geen reactie van uw kant vernomen heb, ga ik ervan uit, dat deze aanvraag goedgekeurd is. Dit aangezien ik een reactietermijn van 3 en een halve dag, voor een proffesionele organisatie als de uwe, meer dan voldoende acht.
Hoogachtend,
naam rijder & Startnummer"
It's so simple
Kerbinos said:Ik heb me plannen gewijzigt!
Zaterdag / Zondag Circuit dag @ Croix met de CBR600
-:-
EW said:Ik zou ook m'n plannen wijzigen als ik motor kon rijden en een circuit dag mocht doen hoor 8)
EW said:Ik zou ook m'n plannen wijzigen als ik motor kon rijden en een circuit dag mocht doen hoor 8)
wheely_king said:heej sobw'ers,
er is nog hoop want ik vandaag mijn officiele ontheffing binnen gekregen, en dit was binnen 4 dagen +ralf+ .
melf #50 said:mja , iig nog even een mailtje gestuurd naar de sobw , minste wat ik nu nog kan doen...