This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Vrije Training 30/31 juli Lelystad Weekend


zozo!! toe maar!! en gesprek nog wel??
 
Heel simpel: Iedereen kan een leuke brief in elkaar flansen, waarin je ontheffing vraagt..... Zij kunnen leuke mededelingen doen, en daarna niet meer reageren... Zo kun je toch je ontheffing verkrijgen:



"Geachte sobw,

bla, bla, bla, ontheffingsaanvraag verhaaltje

Als ik voor 29 Juli 2005 a.s. voor 18:00 uur geen reactie van uw kant vernomen heb, ga ik ervan uit, dat deze aanvraag goedgekeurd is. Dit aangezien ik een reactietermijn van 3 en een halve dag, voor een proffesionele organisatie als de uwe, meer dan voldoende acht.

Hoogachtend,

naam rijder & Startnummer"






It's so simple
 
Last edited by a moderator:
Kerbinos said:
Als je de sobw een betreffende E-mail stuurd met je start nummer, naam enz. En natuurlijk dat je mee wilt rijden op lelystad.

Waarom staan er dan "toevallig" in drie dagen twee "mededelingen" op de SOBW-site?
 
Je moet er niet eens moeite voor doen...
Want je weet toch dat je geen reactie krijgt, dat is ALTIJD zo....
Terwijl alle mail wel word gelezen, want dat bewijst het verhaaltje op de SOBW waarin staat dat er mailtjes binnenkomen met een tweetal vragen..

Gewoon lekker gaa blazen @ Lely, en als je niet durft, dan blijf je fijn als een grote scheiterd thuis

Rick hoopte al dat iedereen nu zou afhaken.. hoeft ie er niet zoveel in te halen op de baan

 
Last edited:
Dit heeft niet zo veel zin, je hebt pas vrijstelling nadat je hem schriftelijk hebt ontvangen.
 
Hey achterbakse scheiterd
gewoon bang dat je je plek in het kampioenschap kwijtraakt he?!
Kerbinos said:
Ik heb me plannen gewijzigt!

Zaterdag / Zondag Circuit dag @ Croix met de CBR600

-:-
 
Ik zou ook m'n plannen wijzigen als ik motor kon rijden en een circuit dag mocht doen hoor 8)
 
heej sobw'ers,

er is nog hoop want ik vandaag mijn officiele ontheffing binnen gekregen, en dit was binnen 4 dagen +ralf+ .
 
wheely_king said:
heej sobw'ers,

er is nog hoop want ik vandaag mijn officiele ontheffing binnen gekregen, en dit was binnen 4 dagen +ralf+ .

oke wij hebben hem ook binnen!!!

jps racing team

groeten jarno
 
dat lukt mij dus nu nooit meer ..... aangezien het nog maar 2,5 dag duurt :|

de sobw wist ook ver van te voren dat dit evenement eraan kwam en wat er ging gebeuren. ze kunnen ook een keer duidelijk zijn want dat zijn ze eigenlijk nooit. en de vorige keren dat ik e-mails heb gestuurd hebben ze ook niet gereageerd , en als ze nergens op reageren kan ik er ook niks aan doen. en nu reageren ze opeens wel , mooi zootje , en wat maakt het nou uit dat je wel of niet ontheffing hebt? aangezien je met ontheffing nog steeds rijd 8P

tis weer zo'n stomme formaliteit van die lekkere bureacraatjes daar bij de sobw , irritant doen gewoon.

mja , tis nog steeds een vrije training.