Vrije Training 30/31 juli Lelystad Weekend

D@ve said:
nog steeds geen ontheffing binnen... pff
heb je het al rechtstreeks geprobeert??

anders stuur het naar

denbekker aapestaartje home.nl
van hem krijg je de ontheffing dus het zal op deze manier sneller gaan
 
Last edited by a moderator:
S#54 said:
verzekering ?

ben niet van plan om me daar de kop in te rijden 8P gewoon beetje komen cruisen :X

wel goed om weten mocht er toch iets mislopen 8)

JIJ bent sowieso niet verzekerd, het gaat om de mensen die jij dood gaat rijden.
 
Ellebel said:
Voor jou 50 euro :D

Maarre jullie kwamen toch niet?? :P

ja dat klopt hebben inmiddels andere trainings plannen!! stuk voordeliger en heel de dag en geen 45 min maar! dus wens iedereen veel plezier op lelystad!! en zie jullie allemaal wel weer op valkenswaard!! groetjes jarno
 
saai team die van JPS :P , mja , die 45 minuten achter elkaar vind ik persoonlijk ook niet zo , liever eerst 15 minuten en later een half uur oid (als er dan wat is kun je het nog fixen), mja , tis nu eenmaal zo.
 
kost maar 5 euro meer en dan de hele dag :P , maarja , ik kom voor het hele weekend wat het scootertuning.net team zo mooi voor elkaar heeft gemaakt :)

en om jou te pesten Dani :*
 
Zow de sahara carvan uit de schuur getrokken bezine gekocht vanavond de bus in pakken en de koelkast en dan mooi morgen vroeg richting lelystad met me Mint groene buddyseat op de scoot:)!Heb me trouwens nog ff aangemeld voor demo race!Hoop dat de aanmelding is doorgekomen want wil wel ff knallen :)
 
Last edited:
Harry_tuning said:
Zow de sahara carvan uit de schuur getrokken bezine gekocht vanavond de bus in pakken en de koelkast en dan mooi morgen vroeg richting lelystad met me Mint groene buddyseat op de scoot:)!Heb me trouwens nog ff aangemeld voor demo race!Hoop dat de aanmelding is doorgekomen want wil wel ff knallen :)
dan kan ej in ieder geval op mijn plekkie jeroen
ik kom helaas niet.
ik ga maandag een dagje trainen in emmen, ik ziet jullie allemaal in valkenswaard.

groenten Arno
 
sta ik 3 kwartier in de regen te wachten met pak enalles aan. kan er niet gereden worden. ik alles ingepakt hoor ik opeens scooters rijden... nja het zal wel:D
 
Back
Top